Ga naar inhoud

vraag + sitecheck


Aanbevolen berichten

Het is inderdaad wat Phrea zeg, voor een drive-in show vind ik het inderdaad een zeer saaie pagina, daar had ik meer van verwacht. Informatie heb je niet, ik weet dat je uit Lieshout kom, dat je van elk feest een geweldige happening kan maken, en dat je veel cd-roms heb, en dat is het eigenlijk. Dan wat foto's en een prijslijst, niet zeer uitnodigend om gelijk even te gaan boeken. Oh, en verander even je titel, want ik zie nou steeds staan Untitled Document. Nog veel werk aan deze site lijkent mij.
Link naar reactie
[quote:3915bee31e="jochem van de weerthof"]maak er met flash wat moois van! een rijdende drive-in auto enzo! dan wordt het zeker wat! als je het zelf niet kan wil ik wel voor je kijken![/quote:3915bee31e] Op de 1 of andere manier hebbik niet het gevoel dat dat wat zal worden, maar dat is slechts mijn mening.
Link naar reactie
[quote:aa59a29dce="Phrea"]Op de 1 of andere manier hebbik niet het gevoel dat dat wat zal worden, maar dat is slechts mijn mening.[/quote:aa59a29dce] Lol :P [quote:aa59a29dce="jochem van de weerthof"]maak er met flash wat moois van! een rijdende drive-in auto enzo! dan wordt het zeker wat! als je het zelf niet kan wil ik wel voor je kijken![/quote:aa59a29dce] Een rijdende drive-in auto? Hoe kom je er op? En heb jij niet eerst een eigen [url=http://www.geefomdewereld.nl] site [/url] die je weer de lucht in moet zien te krijgen?
Link naar reactie
[quote:1a74604ac3="borstelke"]ik heb me helaas aan enkele dinge te houden. als de eigenaar van de drive-inn show had gezegd van maak er wa leuks van en zoek t verder zelf maar uit. dan was er heel wa anders uitgekome![/quote:1a74604ac3] Come again? Opdrachtgevers [ik denk nu dat het het in opdracht hebt gemaakt] willen wat moois, niet dit. Jouw opmerking betekend ook dat je deze site hebt gemaakt als ware het een 'opdracht', in dat geval zou je webdesigner zijn, dan zou ik me helemaal kapotschamen.
Link naar reactie
[quote:3476758464="borstelke"]de opdrachtgever vind idd dat het er goed uit ziet. en nee kben geen webdesigner maar gewoon n bietje hobbyen. en das natuurlijk een stuk leuker als ik dan ok nog iets ken make wa ook een doel heeft.[/quote:3476758464] Een doel? Watvoor doel? Dat jij ff kan oefenen...? Vergeet niet: opdrachtgevers die nix van het net verder weten zijn altijd 'tevreden'... De truc is om ze blij te maken.
Link naar reactie
[quote:27d703ea72="Phrea"][quote:27d703ea72="jochem van de weerthof"]ik neem aan van niet... laat iemand anders het designen! als ik klaar ben met mijn wbesite wil ik dit evt. doen![/quote:27d703ea72] Ja, de tweede keer... Hou daar eens mee op mensen, begint irritant te worden. Laat het gewoon aan pro's over plz.[/quote:27d703ea72] sorry :oops: .... ik vind het leuk om te designen :lol: dus zeg ik het telkens :lol: ik doe ut for free nl. :lol:
Link naar reactie
[quote:c3415ee094="borstelke"]ja nou das de truc. zoals je al zegt een truc. daarvoor zal geoefend moete worre. dus laat mij da oefene. en ben dan zo sociaal om dinge te geven die ik beter kan doen. ipv alles af te zeike. want daar valt nix van de lere. (daar was dit forum toch voor om van elkaar te lere)[/quote:c3415ee094] Ga eerst maar eens opnieuw naar de basisschool, leer daar normaal nederlands te schrijven. Ga daarna eens jaren oefenen met eigen sites. Dan mag jij een grote bek opzetten.
Link naar reactie
[quote:8361c96178="jochem van de weerthof"]sorry :oops: .... ik vind het leuk om te designen :lol: dus zeg ik het telkens :lol: ik doe ut for free nl. :lol:[/quote:8361c96178] Heheh, je hebt wat punten voor: 1] je kunt relativeren 2] jij weet hoe je mijn naam uit moet spreken 3] je kunt relativeren :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...