Ga naar inhoud

Dicht gooien deze topic or whatever


Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

[quote:8d5917c0bf="mshrak"]Het is dus over duidelijk dat jullie niet vooraan gestaan hebben bij het uitdelen van hersenen. Alleen maar reacties geen oplossingen dus ik zal de oplossing in deze topic maar aan mezelf geven. Met een beetje Webdesign kennis die jullie dus niet schijnen te hebben had het antwoord gewoon moeten zijn: open in Dreamweaver mx document.htm>windows>css styles>open css styles>edit style sheet>new>redefine html tag>select"a">decoration "none">apply>ok Probleem opgelost zonder Gooooooooooggggllee! Snel naar de winkel nieuwe hersenen kopen mensen.[/quote:8d5917c0bf] ik zou je schoenen maar verkopen want je loopt er al aardig naast wizkid
Link naar reactie
[quote:0607343fb9="mshrak"]Het is dus over duidelijk dat jullie niet vooraan gestaan hebben bij het uitdelen van hersenen. Alleen maar reacties geen oplossingen dus ik zal de oplossing in deze topic maar aan mezelf geven. Met een beetje Webdesign kennis die jullie dus niet schijnen te hebben had het antwoord gewoon moeten zijn: open in Dreamweaver mx document.htm>windows>css styles>open css styles>edit style sheet>new>redefine html tag>select"a">decoration "none">apply>ok Probleem opgelost zonder Gooooooooooggggllee! Snel naar de winkel nieuwe hersenen kopen mensen.[/quote:0607343fb9] Oh, idd stom van ons, we hadden zeker moeten raden dat je DW gebruikt, ik bied namens iedereen excuses aan voor onze dom- en kortzichtigheid.
Link naar reactie
[quote:0105bb070e="kepa"]allemaal wizkids hier? :cry:[/quote:0105bb070e] Haha, welnee, alleen die ene, de topicstarter, dat is een geweldige wizkid. Leuk binnenkomen hier zo trouwens kepa, je valt met je neus in de boter met zo'n zeiktopic. :( Maar meestal is het hier heel gezellig hoor, gewoon dit soort dingen ignoren. :) Welkom op het C!T forum!
Link naar reactie
Absoluut, ik geef ook direct toe dat ik geheel fout zat met mijn achterliggende brein, heb zelfs namens alle mensen hier excuses aan je aangeboden, oh uwe slimheid. Ofwel: ga jij maar fietsen, je komt iig in aanmerking voor onze variatie op de Gouden Ezel van Kopspijkers [verzint dat terplekke en gaat dat ook terplekke uitwerken].
Link naar reactie
[quote:969a21f942="mshrak"]Het is dus over duidelijk dat jullie niet vooraan gestaan hebben bij het uitdelen van hersenen. Alleen maar reacties geen oplossingen dus ik zal de oplossing in deze topic maar aan mezelf geven. Met een beetje Webdesign kennis die jullie dus niet schijnen te hebben had het antwoord gewoon moeten zijn: open in Dreamweaver mx document.htm>windows>css styles>open css styles>edit style sheet>new>redefine html tag>select"a">decoration "none">apply>ok Probleem opgelost zonder Gooooooooooggggllee! Snel naar de winkel nieuwe hersenen kopen mensen.[/quote:969a21f942] dank je, net wat ik nodig had. probleem is alleen dat ik niet dreamweaver gebruik om html in te schrijven, maar kladblok kun je me ook vertellen hoe het daarin moet? dank je alvast :)
Link naar reactie
[quote:ca6395486d="De huismeester"] Er is van de week iets nieuws van start gegaan op internet, en als je er nog niet van gehoord heb dan vergeef ik het je omdat het namelijk nog niet zo bekend is. Maar er schijnt een site te zijn waar je zoekwoorden in kan vullen, en dan zoekt de site de antwoorden voor je, ja echt ik neem je niet in de maling. Die site schijnt [url=http://www.google.nl] google [/url] te heten. Ze noemen het een zoekmachine, vul daar is kladblok en underline in, je staat verbaast wat er allemaal uitkomt. Ik hoop dat het een nuttige tip was. Groetjes, Andre[/quote:ca6395486d]
Link naar reactie
[quote:7f099f28d8="Phrea"][img:7f099f28d8]http://www.phrea.com/forum/images/squaries/lockit2.gif[/img:7f099f28d8][/quote:7f099f28d8] Jij hebt een slotje van bij jouw thuis meegebracht dat past hier niet. Hier gebruiken ze deze: [img:7f099f28d8]http://forum.computertotaal.nl/phpBB/templates/ct/images/folder_lock.gif[/img:7f099f28d8] [img:7f099f28d8]http://www.sat4all.com/ubbthreads/images/graemlins/loldev.gif[/img:7f099f28d8]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...