Ga naar inhoud

Kritiek flash intro!


Aanbevolen berichten

:D Ola, Ik ben met een site bezig en heb een tijd geleden een flash intro gemaakt. het gekke is veel mensen vinden het wat en veel niet. Ik wil een cyberpage maken voor een digitale schetsboek. waar mijn cartoons enzo in komen. :wink: bommen los graag. [url]http://members.chello.nl/~i.klok/intro.htm[/url]
Link naar reactie
[quote:e3387edcc3="termin8or"]Ik vraag me af wanneer het "designers" duidelijk wordt dat niemand op een intro zit te wachten.[/quote:e3387edcc3] Ja, dat is eigenlijk altijd zo, een intro heeft geen toegevoegde waarde aan een website en dus overbodig. Persoonlijk vind ik een intro zeer irritant, maar ik kijk ook altijd naar de functie van een site. Is de site puur voor jezelf en misschien wat familie, dan moet je zelf weten of je er een intro opgooit, irriteer je hoogstens je familieleden. Is het ook voor andere of erger nog is het een zakelijke site, eraf dan die intro.
Link naar reactie
[quote:26fa0ca1b1="gescHENK"]Je kunt bedrijfsinfo bijv. op een zzzaaaaie manier met wat tekst weergeven[/quote:26fa0ca1b1] Ik hoop dat mijn chef dit leest :wink: Maar voor een website is het toch irritant, als ik op zoek ben naar informatie, of ik wil wat kopen, en ik kom op een site die een intro hebben zonder skip intro knop, en ik ben verplicht om eerst een 30 sec. naar zo'n ding te gaan zitten kijken, dan zijn ze me toch echt kwijt. Dan zit ik bij de concurent, waar ik wel zonder irritatie op kan komen.
Link naar reactie
:lol: grappig wat iedereen zich eigelijk druk maakt. de intro is bedoeld voor een ander site, (streetdance) is alleen nog de intro de rest komt nog wel. dus nog geen skip knop, en ook nog geen achterliggende dingen. later komt dat. het is dus niet voor mezelf anders had ik id heel slim wat gedaan met cartoons!!! (maar dat staat los van deze intro)dus neem me vraag gewoon zoals hij er staat en verzin er niks bij. de kritiek over de lengte van de intro en wat er anders kan is wel van belang. grt en blijf reageren ik heb echt wat aan deze kritiek. 8)
Link naar reactie
Ik heb nix tegen intro's, zolang er maar een skip-knop op zit en hij niet te lang duurt. Wel moet de intro mij onmiddelijk een idee geven wat ik kan vinden op de site. Dus steekwoorden, plaatjes en geluid voorbij laten flitsen. Zodat ik onmiddelijk weet waar ik in ben beland. Maak dit echter niet te lang, want dan begint het nogal te vervelen. Jochem
Link naar reactie
[quote:bc9f963406="XBL"]Wel moet de intro mij onmiddelijk een idee geven wat ik kan vinden op de site[/quote:bc9f963406] Aan de hand van de intro heb ik momenteel nog geen idee wat ik kan vinden en/of wat voor soort site ik kan verwachten. Dus XBL heb een punt, het heeft momenteel voor mij nog geen toegevoegde waarde, dus de intro is momenteel nog overbodig.
Link naar reactie
het is zeer mooi getekend, maar je hebt er niks aan. als het in de richting van streetdance moetzijn, zou ik persoonlijk iets met streetdancers maken enzo. Want dit slaat nergens op, meer een cyber 8-ge intro, je kunt nergens iets indezin van streetdance zien. Ik wil je niet afzeiken, dus ik zeg er nog bij, voor de rest goed in me kaar en heel mooi gemaakt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...