Ga naar inhoud

Site Check : Mijn Persoonlijke Pagina


Aanbevolen berichten

Hallo, Zouden jullie me site even willen bekijken, - Let niet op de pop ups, me domeinnaam is in de maak met webhosting erbij - de text kleur word nog wit evenals de titelkoppen, Geef ook even je scherm resolutie en brower door als je een reactie geeft en of er scrolbalken verschijnen in de omranding http://mikezwet.tripod.com Vr Gr Mike Zwetsloot,
Link naar reactie
Sorry, maar verschrikkelijk: -Kleuren zijn te druk en passen niet bij elkaar (lichtgrijs op donkergrijs kan niet. Zeker niet voor degenen met een visuele handicap) -layout is 13 in een dozijn -website is all over the place: Weet niet waar ik moet kijken want het is druk -Kom niet aan mijn statusbar! Dat je het kunt animeren wil niet zeggen dat je het moet doen. -Menu lijkt er op geplakt te zijn, past totaal niet bij de rest en is een stukje over het blokje er onder geschoven. -Content is een allegaartje van "jou". 16 verschillende dingen, zowel prive (ZEER PRIVE!) als zakelijk tot hobby tot een poging tot zakelijk. Houd die dingen gescheiden. -Uitprinten en spelling/typwerk (laten) nakijken. Zitten nog wat kleine foutjes in.
Link naar reactie
Hoi sabine, Bedankt voor je reactie, Ik vind zelf de layout wel ok, alleen de text word zoals ik al zei nog wit, en ja het is een persoonlijke website, ik zet alles erop zegmaar, Het menu ga ik nog veranderen, word waarschijlijk ook rood of grijs, het rood kan misschien iets lichter. Aan de ene kant vind ik wel dat het er zo wel duidelijk uitziet, ik bedoel je kan goed zien waar het menu zich bevind. Ik zit zelf te denken om dit hele menu weg te halen en gewone links te plaatsen, dan zit ik alleen met de submenu's............ hm nog even een nachtje over slapen Graag nog meer reacties? Groetjes, Mike Zwetsloot
Link naar reactie
Om te beginnen om op je website te komen is al een ramp, pop-up na pop-up, en als je dan naar een andere pagina gaat, weer een pop-up. Daarom vind ik die tekst bovenin wel leuk, quote= gek van pop-up's Pop-up killer. Kleurencombinatie vind ik echt niet kunnen, maar dat is toch een persoonlijke mening. Menu is inderdaad over een ander blokje heen geschoven zoals Sabine al zei, zeer irritant om dat te zien. Alle blokjes op je pagina zijn grijs in een rode balk, en alleen het menu is wit, dat valt dus helemaal uit de toon. Verder zijn de andere blokjes mooi gecentreerd, en bij je menu doe je dat weer niet. En als laatste, kijk je tekst even na, soms teveel gebruik van leestekens, soms te weinig. Voorbeeld (van je hoofdpagina): (misschien wel voor u ;-)) Moest dat toevallig een smiley worden? Edit: ik zie nou pas dat ik niet op je popups mag letten, moeilijk te doen maar oke sorry.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Probeer ook je site in andere Browsers.Niet iedereen heeft de zelfde of de nieuwste. probeer Mozilla,Explorer,Netscape [color=red:306ea16016]In Explorer zit het menu niet meer op zijn plaats.[/color:306ea16016][color=blue:306ea16016] Netscape goed mozilla ook.[/color:306ea16016] Zorg dat deze eerst goed zijn, dan pas plaatsen. 8) grt miky [url]http://members1.chello.nl/~i.klok[/url]
Link naar reactie
Even een vraagje, Dat menu op mijn site is nu wit, best lelijk, ik zou hem graag grijs hebben, dezelfde kleur als het middelste frame (#808080) Nu staat er : var LowBgColor='white'; Wanneer ik bv Grey invul verdwijnt het menu, hoe kan ik nu dezelfde kleur invullen als het middelste frame (#808080) Ik hoop dat iemand het weet Vr Gr Mike Zwetsloot
Link naar reactie
zoals sabine al zei het is een beetje bij elkaar geraapt zooitje... ik heb niethet idee dat het een geheel is.. Je hebt wel dat lelijke menu frame al verbeterd :). Het menu zie ik nu dus wel !! qua design moet je er nog wel wat tijd in gaan steken. Mijn eerste indruk is..>> te druk.. teveel tekst, teveel dingen waar ik op kan klikken. reclame van tripod is ook zeer irritant.. resolutie: 1024x768 browser: i.e. 6.0 os: winxp
Link naar reactie
De site is, zoals al een aantal keren is opgemerkt, erg druk, waardoor je al snel door de bomen het bos niet meer ziet. Daarnaast is er nog een aantal zaken waarop je speciaal moet letten: -niet iedereen werkt met een schermresolutie van 1024 * 768. Bij 800 * 600 krijg ik maar liefst 7 scrollbalken op mijn scherm, wat echt teveel van het 'goede' is. -niet iedereeen gebruikt IE als browser. Onder Opera is je Javascript-menu niet zichtbaar. -kijk nog eens goed naar tik- en taalfouten.
Link naar reactie
Bekeken met IE 6.0, 1024x768 Het item "download" wordt niet zoals de andere items in het frame geopend. Je bent dan dus de menu's kwijt. Verder krijg ik op verschillende plaatsen kruisjes ipv een foto, o.a. bij het onderwerp "Gameboy Classic Emulator"en TT Assen: foto's met geluid (hoe werkt dat trouwens zo'n foto met geluid, moet ik daar een plugin voor hebben o.i.d. ?)
Link naar reactie
Hallo, Ik heb daar zelf wel eens een post voor geopent op een ander sub forum van computer totaal, Het is op in bepaalde Foto gallerie programma's mogelijk om het geluidje bij de foto af te spelen, er verschijnt dan een microfoontje ofzo, Een ander probleem is: hoe krijg ik de pagina ook goed zichtbaar voor 800*600 gebruikers, ik ben daar al een aantal keer mee aan het stoeien gegaan maar krijg het niet uitgevonden :cry: Ik hoor het wel, Vr Gr Mike Zwetsloot
Link naar reactie
[quote:ffd1d215e1="mikezwet"]Een ander probleem is: hoe krijg ik de pagina ook goed zichtbaar voor 800*600 gebruikers, ik ben daar al een aantal keer mee aan het stoeien gegaan maar krijg het niet uitgevonden :cry: [/quote:ffd1d215e1] Hoe bedoel je niet goed zichtbaar. Hier 800*600, maar het is iig leesbaar. Op een paar onnodige scrollbalken na goed iig. boven.html ---> onnodige vertikale scrollbalk rechts.html ---> onnodige horizontale scrollbalk
Link naar reactie
[quote:1a331d41b2="mikezwet"]Hallo, Ik heb daar zelf wel eens een post voor geopent op een ander sub forum van computer totaal, Het is op in bepaalde Foto gallerie programma's mogelijk om het geluidje bij de foto af te spelen, er verschijnt dan een microfoontje ofzo, [/quote:1a331d41b2] Dan zou dat fijn zijn als je dat er bij vermelde en/of het progje aanbieden om te downloaden. Want ik open nu de foto's en wacht tot ze "herrie" beginnen te maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...