Ga naar inhoud

Flashtival, voor professionele flashers!


Aanbevolen berichten

[iom. teach /] 25 September zal Flashtival plaatsvinden in de RAI in Amsterdam! een flash-conferentie voor professionele flash developers en designers, met een dag lang drie tracks van vooraanstaande schrijvers, developers, designers uit nederland, belgie, duitsland en de verenigde staten! georganiseerd door [url]www.flashfreaks.nl[/url] ism. macromedia nederland meer details komen nog :) [url]www.flashtival.nl[/url] (e)
Link naar reactie
we zijn nu nog druk bezig met alles en iedereen vastleggen. als het goed is hebben we over een week of twee/drie deze tijdelijke site vervangen door een volledige site, met sprekers en onderwerpen, dagindeling, sponsors, prijzen, registratie etc. nog even geduld dus ;) ik zal jullie hier zeker van op de hoogte houden, elmer zinkhann.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Hey, spemmert! Ik EIS een slotje!!!! Hihi, cool idee, hoop dat je vriend jur tegenkomt, 1 der onze vrienden en grondleggers waar het de mogelijkheden van Flash betreft. Vraagje: mogen ook nonflash devvers komen die wel geinteresseerd zijn in vectordesign? [dus non-paper design] Ow, en kunnen we elkaar wellicht meeten? PM me ff als je het wat vindt, dan kunnen we samen een evt meetingpoint organiseren.
Link naar reactie
ik weet niet of jur ook komt (heb ik al een tijdje niet meer mee gesproken) maar ik ben er in ieder geval (organisatie enzo :) ) antwoordje: verder is flashtival open voor iedereen die flash interessant genoeg vindt. designer, developer, beginner of gevorderde. de sessieindeling die we hebben maakt dat er voor iedereen de hele dag door interessante dingen zijn om te zien/ leren. meeten is cool. ik ben weer een paar daagjes in't land als flashtival er is :) (e)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...