Ga naar inhoud

Waar is Dreamweaver 4 nog te downloaden?


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar de trial van Dreamweaver 4. Op de site van Macromedia en vele andere sites is alleen de nieuwste versie te downloaden. Ik heb echter nog een boek over versie 4 en wil die versie dus ook hebben. Weet iemand nog een downloadsite of heeft iemand 'm zelf nog? Ik heb al uitgebreid gezocht met google.
Link naar reactie
[quote:bf4190af38="wouterwouter2"]hmm sorry !! www.filemirrors.com en zoek maar eens op dreamweaver of dream..[/quote:bf4190af38] Ik heb je post ge-edit, aangezien key gens toch echt niet legaal te noemen zijn. In hoeverre die site filemirrors.com linkt naar illegale spullen weet ik niet, maar gewoon zoeken naar een oude trial versie moet wel kunnen denk ik. Edit: ter verduidelijking, de TS mag best geholpen worden aan een trial versie van een oude versie, maar het is absoluut niet de bedoeling dat dit topic gebruikt gaat worden om illegale dreamweaver versies uit te wisselen o.i.d.
Link naar reactie
Gevonden! Wouterwouter2, bedankt! Via jouw link en wat speurwerk kwam ik uiteindelijk terecht op [color=red:185b069272][SD Edit]*knip* hier staat vrij veel illegaal materiaal op. derhalve heb ik de link weggehaald.[/SD Edit][/color:185b069272] waar verschillende oudere versies nog te downloaden zijn. Van andere proggies ook trouwens.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...