Ga naar inhoud

[ Sitecheck ] www.mohaanation.com


Aanbevolen berichten

[color=red:5258a459af]Hallo mensen ik en nog een paar andere zijn helemaal weg van het spel Medal of Honor Allied Assault (MoH: AA) En hebben daarom ook een site gemaakt speciaal voor het spel met downloads news etc. Nou mijn vraag wat vinden jullie van deze site [/color:5258a459af][url]www.mohaanation.com[/url][color=red:5258a459af]wat zou ik moeten veranderen erbij moeten doen ik weet zelf ook wel zoals die poll van bravenet dat dat niks is ben er nu mee bezig! en nog een aantal kleine dingetjes. Dus geef me jullie mening!! Hoor alle op of en aanmerkingen graag!!! Met vriendelijke groet; Austin[/color:5258a459af]
Link naar reactie
De pagina is net een beetje te breed voor een 800 scherm. Nu zijn er dus twee scroll bars. Ik vind gekleurde scrollbars alleen mooi als ze zich in de pagina zelf bevinden, hier dus niet. De buitenste tabellen zouden beter uitkomen als ze even hoog staan als de banner in het midden. Bij Mozilla zie ik wel een Nedstat plaatje, bij IE6.0 niet . De source ziet er niet zo goed uit, geen end body, geen end html plus nog een handvol verkeerde font tags. De style is er voor de body, maar het document heeft geen body tag??? Zes tables waarvan twee met fouten. Maar het werkt en het zier er wel leuk uit. wimb
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...