Ga naar inhoud

Jullie mening (site check)


Aanbevolen berichten

Allereerst gefeliciteerd, Ik vind je site nog al kaal, maar dat ia mijn persoonlijke mening. Zelf vind ik het prettig als ik op een email link klik dat ik dat een mail form krijg dat mis ik een beetje. Verder leuke foto's wat weinig tekst. Als ik wat punten ter verbetering mag aan dragen: Als je maar 1 filmpje op de siet hebt staan prima maar laat niet 3 vakken zien waar niets wordt vermeld. Zorg dat alle links werken en maak een mail form. Succes met de site Jurn
Link naar reactie
Het lijkt mij handig als je met de muis een tijdje op de knop aanwijst dat er info komt te staan waar het over gaat want het middelste icon was voor mij een raadsel (bleek e-mail te wezen) leek meer op een vuilnisbak maar ja. Probeer dat eens en ja zoals al eerder gezegd is maak de site wat uitgebreider. Meer plaatjes enz. Meer tekst.
Link naar reactie
Bedankt voor jullie reacties!, Ik heb idd. al meer commentaar gekregen op het mail-icon. Aanpassen dus. Ik was al aan het kijken naar een mail-form. In Dreamweaver heb ik er a één in gezet maar op een of andere manier verstuurt hij "lege" mailtjes. Ook al vul ik alle velden in. [b:0653f96f22]scriptje:[/b:0653f96f22] <FORM ACTION="mailto:johndoe@aol.com" METHOD="POST" ENCTYPE="text/plain"> Naam<BR> <INPUT TYPE="text" NAME="naam" SIZE="40"><BR> E-mail adres<BR> <INPUT TYPE="text" NAME="email" SIZE="40"><BR> Onderwerp<BR> <INPUT TYPE="text" NAME="onderwerp" SIZE="40"><BR> Boodschap<BR> <TEXTAREA NAME="boodschap" COLS="40" ROWS="5"></TEXTAREA><BR> <INPUT TYPE="submit" VALUE="Verzend"> <INPUT TYPE="reset" VALUE="Wis"> </FORM> Weet iemand hoe dit kan?? Saai is 'ie misschien nog wel een beetje maar hij is nog in ontwikkeling dus dat moet straks goed komen.
Link naar reactie
mailto opent inderdaad alleen een mailvenster. je hebt bij je webaccount waarschijnlijk ook de mogelijk van een cgi script ... action in je form moet dan worden zoiets als: form method="post" action="http://www.jouwebsite./cgi-bin/cgiemail/tekst.txt"> (even nakijken) tekst.txt is dan een appart txt bestandje wat je maakt [u:e7373c03ff]zonder[/u:e7373c03ff] verder opmaak als html...etc.. waarin je het volgende zet: To: johndoe@aol.com subject: formulier [naam] [email] [onderwerp] succes ermee!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...