Ga naar inhoud

[sitecheck] Scouting Sint Joris Breda


Aanbevolen berichten

hey )meest gelezen: alles begint met hooodletters behalve materiaalverhuur )[b:38e87befdb]ik vind[/b:38e87befdb] het logo 8er de welkoms text een beetje iritand, ik kan de text er niet goed door lezen (nee ik ben niet blind/slechtziend :wink: ) (ps komt op elke pagina weer terug) )als ik stem (hoe lang moest je w8en) kom ik op de resultatenpagina, maar kan ik ook nog op die andere onderwerpen stemmen? )op de verhuur pagina zit je info plaatje over je logo op de achtergrond, bij de contact pagina overdekt het text venster je logo (maakt opzich niet egt uit maar dat je nutff weet) )bij wildevaart en dolfijnen staat speltak, moet dit niet speltaak zijn of is dit een 'scouting-term'? )als ik in de zoekbalk bijv. dolfijnen intik, komt hij met geen artikelen gevonden, maar dit staat wel in het menu :-? verder geen commentaar
Link naar reactie
ik vind het een beetje kleurloos. de banner bovenin heeft meer wit dan kleur of tekening ik zou bij elke afdeling een andere (achtergrond) kleur verwachten...passend bij de groep (zit ook inhun eigen logootje, wat overigens er maar bekaait vanaf komt zo klein ) bij de kabouters is het achtergrond plaatje te donker, tekst lastig te lezen en ik mis foto's ! verder is de navigatie duidelijk, alle links werken ( zover ik ze gehad heb)
Link naar reactie
reaktie op de opmerkingen: 1) wist niet dat het achtergrond plaatje zo storend is, al het lichter maken. 2) Nee, je kunt niet op de andere polls stemmen. 3. Dat het achtergrond plaatje soms overheen gaat (verhuurpagina) komt omdat het logo altijd terugkomt (één standaard layout). Zal eens kijken water daar mee gedaan kan worden. 4) Het is 'speltak' dit is idd een scoutingterm 5) De zoekfuntie zoekt alleen in nieuwsberichten, zal kijken of ik het over de hele site kan zetten Er staan nog geen foto's op, omdat de speltak / afdeling daar zelf voor moet zorgen. Ze kunnen doormiddel van inloggen zelf hun speltak pagina aanpassen. Naar de banner zal ik eens laten kijken door iemand die verstand van photoshop heeft :wink: In ieder geval bedankt voor de snelle reakties, zal zo snel mogelijk aanpassingen maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...