Ga naar inhoud

MailForm


Aanbevolen berichten

Oi Computer Totaalers, Ik wil mijn website via de volgende code een form laten zenden, hierbij weet ik alleen een ding nie in te vullen! Zie de regel 1 (<form action tm "post">... Iemand zei dat ik http://www.icmc.nl/mailform.php3 erin moest zetten, alleen wanneer ik dat doe linkt me pc naar die site nadat je op verzenden hebt gedrukt... Kan iemand me helpen? Ik wil het liefst nie de lame mailto:naam@provider.nl code gebruiken... P.S. Kent iemand misschien de standaard E-mail form van hccnet.nl adsl provider? Dat is in het kort samen gevat wat ik moet weten, tenzij die er niet is en iemand een andere oplossing heeft! [code:1:014c038324]<FORM ACTION="http://www.icmc.nl/mailform.php3" METHOD="POST"> <INPUT TYPE=HIDDEN NAME="email_aan" VALUE="j.m.hew@hccnet.nl"> <INPUT TYPE=HIDDEN NAME="email_onderwerp" VALUE="Lanparty3"> <INPUT TYPE=HIDDEN NAME="email_url" VALUE="http://home.hccnet.nl/j.m.hew/here2own/bedankt.htm"> <BR> <BR><INPUT type=hidden value=addlan name=show> <INPUT type=hidden value=verify name=show2> <B><B><FONT color=#55606c>[Persoons gegevens]</FONT></B><BR></B> <TABLE border=0> <TBODY> <TR> <TD><FONT size="-2"color=#334455>Voornaam:</FONT></TD> <TD><INPUT maxLength=20 size=30 name=voornaam></TD></TR> <TR> <TD><FONT size="-2"color=#334455>Achternaam:</FONT></TD> <TD><INPUT maxLength=30 size=30 name=achternaam></TD></TR> <TR> <TD><FONT size="-2"color=#334455>Nick:</FONT></TD> <TD><INPUT maxLength=30 size=30 name=nicknaam></TD></TR> <TR> <TD><FONT size="-2"color=#334455>Woonplaats:</FONT></TD> <TD><INPUT maxLength=30 size=30 name=woonplaats></TD></TR> <TR> <TD><FONT size="-2"color=#334455>Email:</FONT><TD><INPUT maxLength=30 size=30 TYPE=TEXT NAME="email_adres"></TD> <TD></TD></TR> <TR> <TD><FONT size="-2"color=#334455>Leeftijd:</FONT></TD> <TD><INPUT maxLength=2 size=2 name=leeftijd></TD></TR> <TR> <TD><FONT size="-2"color=#334455>06 nummer:</FONT></TD> <TD><INPUT maxLength=10 size=8 name=gsm> <TR> <TD><FONT size="-2"color=#334455>Huistelefoon nummer:</FONT></TD> <TD><INPUT maxLength=10 size=8 name=huistelefoon> </TD> </TR></TBODY></TABLE><B><B><FONT color=#55606c><br>[Computer gegevens]</FONT></B><BR></B> <TABLE border=0> <TBODY> <TR> <TD><FONT size="-2"color=#334455>cpu:</FONT></TD> <TD><INPUT maxLength=4 size=4 name=cpu> <FONT size="-2"color=#334455>mzh</FONT></TD> </TR> <TR> <TD><FONT size="-2"color=#334455>ram:</FONT></TD> <TD><INPUT maxLength=4 size=4 name=ram> <FONT size="-2"color=#334455>mb</FONT></TD> </TR> <TR> <TD><FONT size="-2"color=#334455>3dcard:</FONT></TD> <TD><INPUT maxLength=4 size=4 name=3dcard> <FONT size="-2"color=#334455>mb</FONT></TD> </TR></TBODY></TABLE><br><B><B><FONT color=#55606c>[LanParty Datums]</FONT></B><BR></B> <TABLE border=0> <TBODY> <TR> <TD><FONT size="-2"color=#334455>14 Juli (recommended)</FONT></TD> <TD><input type=checkbox value="Ja" name=14Juli> </TD> </TR> <TR> <TD><FONT size="-2"color=#334455>15 Juli</FONT></TD> <TD><input type=checkbox value="Ja" name=15Juli> </TD> </TR> <TR> <TD><br><B><B><FONT size="-2"color=#55606c>[Extra gegevens]</FONT></B> </B></TD> <TR> <TR> <TR> <TD><FONT size="-2"color=#334455>Bijvoorbeeld: Wat voor games je wilt spelen hebt:</FONT></TD> <TD><INPUT maxLength=300 size=55 name=games> </TD> </TR> <TR> <TD collspan="2"><INPUT class=tx type=submit value=Verstuur> <BR> &</TD></TR></TABLE></FORM>[/code:1:014c038324]
Link naar reactie
[quote:555cbba47a="sdk"]zoals ik het ken, kan je met mailto alleen outlook opstarten. Als de persoon geen outlook heeft gebeurd er dan ook niets.[/quote:555cbba47a]Hèhè... Nee hoor, het mailto: protocol is onderdeel van de standaard (X)HTML specificatie en zal dus ook door alle browsers ondersteund worden. Over het algemeen wordt de standaard e-mail client geopend. Dit is vaak Outlook (Express) maar ik maak bijvoorbeeld gebruik van Mozilla Mail & Newsgroups. Ik weet dat het zelfs mogelijk is om Yahoo! - inderdaad: webmail - als standaard e-mail client in te stellen. Sorry, moest het ff rechtzetten. - Bas.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...