Ga naar inhoud

site check [www.uwpcshop.nl]


Aanbevolen berichten

[quote:eefb0db982="teacher"] Als potentiele klant leg ik dan de link "goedkoop = onbetrouwbaar". [/quote:eefb0db982] Wat een onzin. Dus als je site er "goedkoop" uitziet, ben je bij voorbaat onbetrouwbaar? Ik las vandaag op tweakers.net dat 1 derde van bestellingen van online shops niet leveren. Zouden dat allemaal goedkoop uitstralende sites zijn geweest. Dat is hetzelfde als het statement dat als een directeur in een dure auto rijdt, de klant het idee krijgt dat hij veel te duur zou zijn.(of kwaliteit zou leveren) En wat dan te denken van die discount folders die je dagelijks in de brievenbus krijg? Ziet er ook heel goedkoop uit, maar daarachter zitten toch grote bedrijven: Modern electronics, Horn, seats and sofas enz.
Link naar reactie
[quote:7655405142="spiderned"][quote:7655405142="teacher"] Als potentiele klant leg ik dan de link "goedkoop = onbetrouwbaar". [/quote:7655405142] Wat een onzin. Dus als je site er "goedkoop" uitziet, ben je bij voorbaat onbetrouwbaar? [/quote:7655405142] Er staat ook "leg [b:7655405142]ik[/b:7655405142] dan de link". Mijn mening dus :roll: [quote:7655405142] Ziet er ook heel goedkoop uit, maar daarachter zitten toch grote bedrijven: [b:7655405142]Horn[/b:7655405142][/quote:7655405142] Ja vooral hun keukenafdeling schijnt het nogal goed te doen :) anyways, er zijn nu eenmaal kleuren die iets "aanduiden". Gebruik je rood en geel in je site, dan ben je "prijs-agressief" (lees: goedkoop). Wil je als "betrouwbaar" (lees duur) gezien worden, gebruik je blauw. Als je blauw combineert met zichtbaar lage prijzen heb je het beste van 2 werelden imho. t.
Link naar reactie
[quote:e5f47e2603="SabineBos"]Huh? Ik zit even naar je broncode te kijken, maar waarom gebruik je nou een stylesheet EN style items in je bron? Dat kun je beter opschonen. [b:e5f47e2603]Het ziet er namelijk om die reden ook uit alsof je het in een WYSIWYG editor hebt gemaakt...[/b:e5f47e2603][/quote:e5f47e2603] Euh.. en is dat verboden?!
Link naar reactie
[quote:410955e256]anyways, er zijn nu eenmaal kleuren die iets "aanduiden". Gebruik je rood en geel in je site, dan ben je "prijs-agressief" (lees: goedkoop). Wil je als "betrouwbaar" (lees duur) gezien worden, gebruik je blauw. Als je blauw combineert met zichtbaar lage prijzen heb je het beste van 2 werelden imho. [/quote:410955e256] Een gouden tip! misschien ooit een cursus kleurenpsychologie gehad? (als er al zoiets bestaat) Wist je dat belangrijke staatsleiders hun belangrijkste mededelingen altijd in een blauw pak verkondigen! (om het belang van kleurgebruik nog maar eens te benadrukken.)
Link naar reactie
[b:78727c8d48]Termin8or schreef[/b:78727c8d48] [quote:78727c8d48]Op jouw site is dat nergens te zien. [b:78727c8d48]De kleuren zijn niet mooi, de plaatjes zijn niet echt goed[/b:78727c8d48], (ze komen pixellig over). Dit is natuurlijk deels een persoonlijke mening. [/quote:78727c8d48] Correctie dit is 100% eigen mening maar gelukkig zijn er nog een paar miljoen andere internet gebruikers :wink: P.s. sorry voor de spammerige manier van antwoorden, zal er voortaan 1 bericht van maken (te snel op de quote knop gedrukt)
Link naar reactie
[quote="teacher"][quote="spiderned"][quote:4a91f378bf="teacher"] Als potentiele klant leg ik dan de link "goedkoop = onbetrouwbaar". [/quote:4a91f378bf] Dat kleuren verhaal is wel interresant. Voorheen zat er in onze winkel een ander bedrijf. Het bedrijf werd door iedereen duur genoemd, terwijl de prijzen best wel laag waren. De winkel had blauw als huiskleur. Wij hebben bij uwPcShop geel met rood geintroduceerd. De kleuren zijn er inderdaad goedkoper uit. Maar ik vind goedkoop heel wat anders als onbetrouwbaar. Misschien moet de betrouwbaarheid worden benadrukt. Zijn daar ook nog tips voor?
Link naar reactie
Wat ik zelf altijd erg prettig vind is een puur persoonlijk stukje tekst waarin duidelijk wordt waar het bedrijf voor staat en wat de service is. Verder kan de mate van betrouwbaarheid natuurlijk alleen na een bepaalde periode (3 jaar in deze busines?) duidelijk worden en aan de hand van de reacties van klanten.
Link naar reactie
[quote:b4368d2f50="TwoFriends"]Niet dat ik flauw wil zijn maar ik kan de prijzen niet echt scherp noemen ik heb een vergelijkbarew dvd aanbieding gezien voor ruim 100 euro goedkoper[/quote:b4368d2f50] misschien de DVD brander niet, maar persoonlijk vind ik de prijzen van de harddisken aardig scherp. maar dat doet er verder niet zo veel om. Ik ga niet over de prijzen. Ik ben verantwoordelijk voor de lay-out van de site. Ik ben dus meer geintereseerd in tips om de lay-out te professonaliseren
Link naar reactie
jah probeer duidelijke catogorieen te maken zodat je je bezoekers er snel doorheen kan leiden. (zonder downloaden dus) jah wat termin8tor al zei: gebruik die kleuren minder of combineer ze met grijs..iig dat ze niet zo fel zijn.. oja ipv met mycom, dell of alternate te vergelijken kan je ook met slechtere sites vergelijken: [url=http://www.midopc.nl]<klik daarom niet hier plek>[/url] mzl, wouter
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...