Ga naar inhoud

met iframe alleen een bepaald deel van een pagina laten zien


Aanbevolen berichten

Ik heb 2 pagina's: 1) met een iframe waarin de 2 pagina staat 2) een pagina met laten we zeggen 2 tabellen erop, nu wil ik dat in de iframe alleen 1 tabel is te zien, die ergens in het midden staat. Je kunt de iframe er wel naartoe scrollen, maar ik wil dat dat "vast" staat. Dus als ik de iframe "goed" gezet heb, de scrollbars weg halen zodat je alleen die tabel ziet. Is dit mogelijk? en hoe... Alvast bedankt!
Link naar reactie
Phrea is maar 1 persoon hoor ;) (althans dat hoop ik voor hem :p). Misschien zal het volgende werken (werk zelf nooit met frames vandaar):[code:1:8086f2a17a]<iframe src="bestand.html#locatie"> <!-- experimenteel dus -->[/code:1:8086f2a17a]En dan in het iframe bestand (bestand.html) ergens een id plaatsen met de waarde locatie, bijvoorbeeld:[code:1:8086f2a17a]<a id="locatie"></a> <!-- of --> <div id="locatie"></div> <!-- of --> <h1 id="locatie"></h1> <!-- enz. -->[/code:1:8086f2a17a]Succes, hoop dat het "linktruucje" werkt. -termin8or
Link naar reactie
Zit er in het [del]iframe[/del] bestand wat je in het iframe zet nergens een id of name attribuut verstopt? Indien dat niet het geval is: heb je misschien toegang tot php bij je provider? Dan zou je eventueel het bestandje uit kunnen lezen, de relevante informatie eruit trekken en ergens printen. -termin8or
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...