Ga naar inhoud

een Sitecheck


Aanbevolen berichten

& nbsp ; heaven. ;) Dat intro snap ik ook niet, van mij mag heel die zooi direct weer weg. Wat me verder opvalt is dat de site geen geheel vormt, bovenaan een zenuwen dink van swish, rechts een aardig menu met leuke buttons, maar waarvan de tekst vrijwel onleesbaar is, en een content frame vol met allemaal ani gifs, wat tekst, teveel ruimtes overal, en bovenal is alles daar gecentreerd.
Link naar reactie
Intro heb ik maar meteen overgeslagen... (dat ik een install vraag kreeg voor gator software... laat ik het er maar op houden, dat ik zeer in de verleiding ben gekomen om weg te klikken) Op zich niet slecht, maar dat geanimeerde gedoe bovenin, leidt ontzettend af. Dit kun je beter lozen. (Menu was niet goed leesbaar, maar dat hebben anderen al opgemerkt) Bij Home, Het Spel, De Units, Hint & Tips en Downloads, gebruik je sans-serif lettertype voor de leestekst, terwijl je bij Verseisenten(??.. ontcijferde ik op knopje --> systeemeisen), Multiplayer, een serif lettertype gebruikt. Om eenheid in je pagina's te krijgen, zou ik hetzelfde lettertype gaan gebruiken op alle pagina's, in ieder geval voor de leestekst. Probeer wat meer kopjes in 'Het Spel' te gebruiken, ongeveer zoals je in Multiplayer gedaan hebt. Bij het skimmen van de tekst, weet de lezer dan ongeveer waar de alinea('s) over gaat(n), zonder alle tekst te hebben gelezen. Als het kopje interessant genoeg voor de lezer is, leest die de alinea wel verder. Succes!
Link naar reactie
Ten eerste Traag ... ... ... ... ... ... en dat met een ADSL verbinding!!! Daarna weer een tijdje w88 en w88 en w88 Kortoim ik wil best een site bekijken waar ik een flinke w8tijd heb om het geheel te kunnen bekijkjen maar dit is net te veel van het goede, als ik zo lang bezig ben dan ver8 ik een juweeltje van een site. Jammer een gemiste kans. Als ik jouw was zou ik beginnen met de siet een stuk sneller laadbaar te maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...