Ga naar inhoud

Variabelen importeren naar complexe flash structuur.


Aanbevolen berichten

Om mijn pagina interactief dynamisch te maken had ik gedacht aan een gastenboek, te draaien in flash. Omdat mijn gegevens in een database staan, roep ik deze op via een extern php file genaamd: "aap.php" Deze omvat het volgend concept: [code:1:aa4cc5a8a0] <? echo "aap=\"neusaap, gorilla, bosaap, etc...\""; ?> [/code:1:aa4cc5a8a0] in flash laad ik deze variable in via volgend commando: loadVariables ("aap.php", ""); (en dit in frame 1) Ik slaag erin mijn variabele te gebruiken in de _root in een dynamic textbox met variabelenaam "aap". (frame 2 met een stopcommando) Maar wanneer ik verder verzink in de boomstructuur van een movie, vb: _root -> movie -> text slaag ik er niet meer in deze variabele op te zoeken. Maw, een tekstbox met variabelenaam "aap" in de movie text blijft leeg. Ik heb me er al ziek achter gezocht, en ik word er echt wild van dat het niet lukt :-). Indien mijn vraag niet duidelijk is, ben ik bereid mijn .fla file op internet te plaatsen. PS: mijn excuses voor de ietswat belachelijke voorbeeldnamen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...