Ga naar inhoud

Frontpage en de eerste regel


Aanbevolen berichten

Nee, dat bedoel ik niet. Ik weet dat shift + enter één regel verder gaat. Maar daar gaat het mij niet om. Als je frontpage start, dan begin je op de tweede regel i.p.v. de eerste. Ik voeg een flash file in, dan komt deze automatisch op de tweede regel i.pv. de tweede regel. Ik wil de eerste regel van frontpage gebruiken.
Link naar reactie
[quote:1b1d12368e="Marwinius"]Dag, Ik ben begonnen met frontpage (2000). Als je tekst begint te tikken dan slaat het programma automatisch een regel over. Dit is juist wat ik niet wil. Hoe kan ik de bovenste regel ook gebruiken (bijv. door tekst of plaatje die beginnen vanaf de eerste regel). Alvast bedankt, Marwinius[/quote:1b1d12368e] Ik gebruik zelf ook Frontpage 2000; jouw probleem ken ik echter niet. Kun je niet gewoon Backspace (of Control + Home) gebruiken om naar het begin van de pagina te gaan? Jacco :)
Link naar reactie
[quote:742e2c623b="Jacco Haarsma"] Ik gebruik zelf ook Frontpage 2000; jouw probleem ken ik echter niet. Kun je niet gewoon Backspace (of Control + Home) gebruiken om naar het begin van de pagina te gaan? Jacco :)[/quote:742e2c623b] Nee, er zitten margins in de weg. Margins zijn uitgevonden om rond een website een paar pix ruimte te houden, voor het overzicht etc. Maar veel sites van tegenwoordig willen die margins juist niet meer omdat ze de hele browser [of top of top-left etc] willen vullen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...