Ga naar inhoud

Blijft mijn site geheim of niet?


Aanbevolen berichten

een combi lijkt mij het veiligst: noindex in de meta's, een robot.txt bestandje in de root, verder geen metattags, keywords, beschrijvingen etc, uitkijken met de hosting provider, en ook geen "kortere" (zoals .tk) url nemen. en als het je lukt, een goede ww beveiliging, dat zal de meeste wel buiten houden. hoewel verbergen ook een goede is, voor eventuele bezoekers moet het zo'n saaie kale site zijn, dat ze meteen afhaken, en alleen doelgerichte bezoekers weten waar de "onzichtabare" link zit om verder te gaan. of zet een mailinglist op met je vrienden, kan niemand het verder lezen. succes, jules
Link naar reactie
Een leuke anekdote hierover: Ik had in al mijn onnadenkendheid ook eens zo'n site. Voor mij en mijn broertje. Ik wilde zeker zijn dat er écht geen andere bezoekers kwamen. Dus - stom stom stom - ging ik dat controleren met een nedstat-teller. Nooit aan gedacht dat die de site indexeerde. Nooit verwacht dat vervolgens een weblogger naar mijn site ging linken. En één dag na de aanmelding bij Nedstat had ik, die onvindbaar wilde blijven, tegen de 200 bezoekers :-(. Ach ja, aldoende leert men...
Link naar reactie
[quote:bf047a721f="h4xX0r"][quote:bf047a721f="Wiep Corbier"]Uiteraard, maar een beetje webmaster gebruikt ook asp.... :lol:[/quote:bf047a721f] W00t. Iedereen die asp gebruikt is 1337. :)[/quote:bf047a721f] Dat ben je pas als je asp .NET gebruikt :P En persoonlijk heb ik liever php of coldfusion :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...