Ga naar inhoud

Frontpage centreert niet


Aanbevolen berichten

Mijn website bestaat uit 2 frames: boven en onder. In beide frames voeg ik exact dezelfde tabel in die ik centreer (hij is niet paginabreed). Echter staat mijn tabel in het onderste frame verder naar links. Uiteraard heb ik de tabeleigenschappen, celeigenschappen en de paginainstellingen gecontroleerd. Ook alles wat met alinea of of regelopmaak te maken heeft heb ik gecheck. Ook heb ik een volledig nieuw en leeg web gemaakt waarin hij precies hetzelfde probleem geeft. Nu kan ik dit wel omzeilen door in beide frames bijvoorbeeld de linkermarge in te stellen of een transperante cel toe te voegen zodat de tabel automatisch in het midden staat, echter wanneer iemand met een andere schermresolutie dan de door mij gebruikte (1024*786) mijn site bezoekt liggen alle verhoudingen weer scheef :roll: Als iemand een oplossing heeft of weet waarom frontpage niet goed centreert dan hoor ik het uiteraard graag... Alvast bedankt!
Link naar reactie
[quote:81117a2bfd="Tom Redant"][quote:81117a2bfd="InZane"] <center> tags worden al tijden officieel niet meer ondersteund. CSS is je vriend ;)[/quote:81117a2bfd] Ben ik de enige met nostalgie naar die goeie oude degelijke tags? :cry:[/quote:81117a2bfd] Je kunt er donder op tegen zeggen dat die tags over een tijdje gewoon compleet worden genegeerd. Door NS 4.x natuurlijk niet, want die ontwikkelt niet meer. Ontwikkeling is vooruitgang, stilstaan heb je niks aan ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...