Ga naar inhoud

Site check


Aanbevolen berichten

Erg proffesioneel ogend! leesbaar klickable zeer informatief Kortom weinig op af te dingen... of toch? Dat okergele randje om de knoppen rechts. (dat van het logo ja) Ik zou dat zelf een andere kleur geven (tint donkerder blauw of zo) Dat het de logokleur is maakt niet zoveel uit want door het simultaancontrast met het blauw krijgt het een totaal andere tint dan de oorspronkelijke kleur. [i:d747e0284f]Edit:[/i:d747e0284f] De openingstekst is wat formeel en er staat erg veel "ook" in waardoor het er wat knullig uit ziet.
Link naar reactie
Mooi gedaan, alleen is de site niet helemaal Mozilla 1.4 compatible. Download de browser even en kijk wat ik bedoel, mocht het je interesseren. Daarnaast vind ik het erg jammer dat je wel CSS gebruikt maar de potentie vervolgens niet benut. Nu staan er nog steeds <font> tags door je hele code, volgens mij had dat beter gekund. Verder weinig op aan te merken. - Bas
Link naar reactie
[url=http://validator.w3.org/check?uri=http://www.hilfertsheem.nl/]klik[/url] (extern)[quote:780e00bf88="Bas"]Mozilla 1.4 compatible[/quote:780e00bf88]Tis nog beta he ;), maarreh waarom werkt het niet in Firebird 0.6? Alles komt nogal misplaatst over. De hoverkleuren zijn ook niet echt top gekozen bij de rest vind (denk) ik. [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=92064]klik 2[/url] (intern) -termin8or (edit ot: Bas overgestapt? :) )
Link naar reactie
Het ziet wel mooi uit aan de buitenkant. In Mozilla loopt het niet zo lekker. De tabs bovenin zijn dubbel en de tekst staat tussen de twee in. Ook de links rechts zijn wat gestoord de onderste gele lijn heeft een flinke afstand van de onderkant. Als ik scroll (Mozilla) gaat het niet lekker. Met IE is alles goed. Aan de binnenkant wat vreemde dingen, zoals twee maal een body tag setje. Heel veel font tags Het plaatje links beneden op de home page is 70 kb(te groot), de andere rechts 3kb (goed) En op de home page zou de home link niet moeten werken. Conclusie: Buitenkant goed(minder in mozilla) binnenkant moet nog een keer in de revisie. wimb
Link naar reactie
jep, vooral de rode rollover kleur is niet te lezen. en, vergeet niet dat de titel, metatags en doctype heel belangrijk zijn! vooral de titel. hilfertsheem zegt mij niets, en zoekmachines gebruiken de titel vaker dan je denkt. en je pagina's zijn wel een beetje erg veel tabel-achtig. misschien de navigatie aan de rechterkant te verweven met de bovenkant, zodat je een kleinere tabel krijgt voor de navigatie, en het onderstuk gewoon html is? (of geen tabellen, maar daar verschillen de meningen over :wink: ) maar het ziet er goed en professioneel uit, de pagina. (onder de motorkap wat minder, maar dat komt nog wel :D ) wat me wel opviel, is dat ik meteen op de homepage moet scrollen, terwijl er aan de rechterkant nog een grote witte balk loopt. scrollen zou je eignelijk (zeker op de homepage) moeten voorkomen. jules
Link naar reactie
[quote:dab1660a59="BasHamar"]Mooi gedaan, alleen is de site niet helemaal Mozilla 1.4 compatible. Download de browser even en kijk wat ik bedoel, mocht het je interesseren. Daarnaast vind ik het erg jammer dat je wel CSS gebruikt maar de potentie vervolgens niet benut. Nu staan er nog steeds <font> tags door je hele code, volgens mij had dat beter gekund. Verder weinig op aan te merken. - Bas[/quote:dab1660a59] Ga ik doen. heb je nog een paar links voor me om te leren wat ik veranderen moet om de site Mozilla 1.4 compatible te maken? Ik heb CSS pas kort onder de knie en met name de classes daarbinnen. Bij een latere siteupdate zal ik dat veranderen. Het stoort de kijker niet (hoop ik). Bedankt voor je reactie! gr, JeePeeS
Link naar reactie
[quote:2274938340="WimB"]Het ziet wel mooi uit aan de buitenkant. In Mozilla loopt het niet zo lekker. De tabs bovenin zijn dubbel en de tekst staat tussen de twee in. Ook de links rechts zijn wat gestoord de onderste gele lijn heeft een flinke afstand van de onderkant. Als ik scroll (Mozilla) gaat het niet lekker. Met IE is alles goed. Aan de binnenkant wat vreemde dingen, zoals twee maal een body tag setje. Heel veel font tags Het plaatje links beneden op de home page is 70 kb(te groot), de andere rechts 3kb (goed) En op de home page zou de home link niet moeten werken. Conclusie: Buitenkant goed(minder in mozilla) binnenkant moet nog een keer in de revisie. wimb[/quote:2274938340] Mozilla ga ik leren. dat plaatje is een verkleining van een origineel dat de sitebeheerder upload via de siteadmin. Elk nieuwsbericht bevat zijn eigen plaatjes. Ik kan wel een thumbnail script maken om dat eventueel aan te passen. Dank, JeePeeS
Link naar reactie
[quote:2a36f19c1e]wat me wel opviel, is dat ik meteen op de homepage moet scrollen, terwijl er aan de rechterkant nog een grote witte balk loopt. scrollen zou je eignelijk (zeker op de homepage) moeten voorkomen. [/quote:2a36f19c1e] Ben ik het niet helemaal mee eens. Is goed zoals het is. Nu oogt de website altijd hetzelfde, bij elke resolutie. Verder er werken 2 plaatjes niet bij "afdelingen". En het kaartje bij "contact" komt volgens mij van [url=http://www.routenet.nl/]routenet[/url]. Ik weet niet of je daar gezeik mee kan krijgen?
Link naar reactie
[quote:22a14e1293="bierk"][quote:22a14e1293]wat me wel opviel, is dat ik meteen op de homepage moet scrollen, terwijl er aan de rechterkant nog een grote witte balk loopt. scrollen zou je eignelijk (zeker op de homepage) moeten voorkomen. [/quote:22a14e1293] Ben ik het niet helemaal mee eens. Is goed zoals het is. Nu oogt de website altijd hetzelfde, bij elke resolutie. Verder er werken 2 plaatjes niet bij "afdelingen". En het kaartje bij "contact" komt volgens mij van [url=http://www.routenet.nl/]routenet[/url]. Ik weet niet of je daar gezeik mee kan krijgen?[/quote:22a14e1293] Die twee plaatjes bij afdelingen moeten de docenten zelf toevoegen via de siteadmin. Komt dus nog wel. Dat kaartje komt inderdaad bij routenet vandaan. :oops: Dank voor je reactie. JeePee
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...