Ga naar inhoud

verzendknop van formulier in ander frame


Aanbevolen berichten

Hi all, Ik ben bezig met een site met een soort 'TV' layout. Nu wil ik een formulier maken in het middelste IFRAME, maar de knoppen [Wissen] en [Verzenden] zou ik graag aan de zijkant (dus in het parent-frame) plaatsen. Kan dat en zo ja: hoe ziet de code voor de Wis- en Verzendknop er dan uit? Alvast bedankt! Greetz, Arjan
Link naar reactie
1] Duhh, hoezo 'ouwe rot'? Zal ik je dan toch even uit moeten leggen dat dit forum is om iets van te leren en dat uiteindelijk ALLES in deze sectie over scripts gaat? 2] geef me de trefwoorden dan maar ff die ik in de zoekmachine intik zodat ik bij de topic uitkom die jij bedoelt. PS als dit soort nutteloze antwoorden niet gegeven zouden worden, gaat t zoeken naar interessante threads een stuk gemakkelijker!! Iemand anders misschien met z'n goede been uit bed gestapt??
Link naar reactie
Je overtreedt ten eerste 2 regels.[quote:3e9178d6d3="faq webdesign"]3. requests Script- programmeer- en designrequests staan erg lui en worden gesloten. Het forum is om van te leren, niet om anderen je werk op te laten knappen. Probeer eerst zelf een probleem op te lossen en kom dan met een probleemstelling naar het forum.[/quote:3e9178d6d3]De tweede is, dat je in het verkeerde forum zit. Het zou moeten kunnen met javascript, wat natuurlijk een aantal accessibility problemen (en usability) met zich mee brengt, maar als je dat niet zo interessant vind zou ik is kijken op http://www.irt.org/ http://javascript.internet.com/ -termin8or
Link naar reactie
Als ik WIST dat het met javascript kon zou ik de vraag òf niet, òf in de desbetreffende sectie stellen dunkt me. Maar da's de gein dus: ik stel een vraag omdat ik iets niet weet. Wat ik WEL weet is dat <FORM ...> een HTML-TAG is en DUS stelde ik m'n vraag hier. Niet zo gek dus... Een script request versta ik onder dat iemand lappen text voor jou kan gaan zitten inkloppen en da's hier helemaal niet t geval. Voor de muggezifters zal ik m'n vraag dus anders formuleren: "Hoe krijg ik Wis- en Verzend-knop werkend in een ander frame?" Zo beter?? Evengoed bedankt voor de links, ik ga ff kijken...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...