Ga naar inhoud

flash film zien in IE6


Aanbevolen berichten

ik kan geen swf bestanden ( flash filmpjes) zien in internet explorer 6 onder windows xp. Ik heb de flashplayer gedownload en geinstalleerd. Ook heb ik flash mx en dreamweaver draaien op mijn AMD XP2000+ met 516 mb Wie weet welke ( ongetwijfeld eenvoudige) instelling er veranderd moet worden; ik heb gezocht en gevraagd, maar kom er niet uit. Dimiris
Link naar reactie
Flash MX en Dreamweaver hebben er eigenlijk niks mee te maken, het zit hem in de flash plugin.. en volgens mij is die flashplayer daarom ook niet de goede om swf bestanden te bekijken op internet. Je moet ff naar de flash site gaan, daar kan je die plugin wel downen (kweet die link zo ff niet, dus ik kan hem je niet geven :-? )
Link naar reactie
[quote:d811435be8="nook"]Je moet ff naar de flash site gaan, daar kan je die plugin wel downen (kweet die link zo ff niet, dus ik kan hem je niet geven :-? )[/quote:d811435be8][url=http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash&P5_Language=English]Hier is de link...[/url]
Link naar reactie
[quote:f33bb5c646="J-P Le Conte"][quote:f33bb5c646="dimiris"] Ik heb de flashplayer gedownload en geinstalleerd. [/quote:f33bb5c646] Ik weet niet hoor, maar volgens mij betekend dit dat hij de player al heeft..[/quote:f33bb5c646] J-P. Nee, Flash player ondersteunt dit niet. Hij heeft Shockwave player nodig. Ik kwam daar ook pas achter toen ik een eigengemaakte SWF bestand in IE wilde bekijken. Pas toen ik die installeerde (ShockWave File), kreeg ik het te zien. [url=http://www.macromedia.com/nl/shockwave/download/triggerpages_mmcom/default.html]Hier[/url] kan je hem halen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...