Ga naar inhoud

zonder downloaden iets starten.


Aanbevolen berichten

Hoe kan ik bv een batch of een exe bestand laten starten in een link op een website.?? je moet zelf wel de link starten maar nix hoeven downloaden .. het is voor het intranet of een cd. kan dit met scripting of zo?? Het geen wat gestart zou moeten worden is bijvoorbeeld een sfx van winrar.. hierin zitten een aantal bestanden die naar een map moeten waar de zelfde bestanden staan maar dan ouder.. en dan meteen van de oude een backup maken.
Link naar reactie
Ok dan! Er is dus helemaal geen code voor zoiets? En ik maar denken dat er alles mogelijk was.. En die rommel dan die je bv via achterdeurtjes je startpagina veranderd? Heeft dit met windows te maken dan? Ennuh... kun je windows niet voor de gek houden ofzo? Ik ga er nog ff op verder.. Bijvoorbeeld bij een flash-site. Normaal gesproken moet je een drivertje hebben om flash te openen. Maar het gebeurd daarna wel automatisch. In mijn flash-source staat bv: [code:1:03b13c085c] codebase="http://active.macromedia.com/flash2/cabs/swflash.cab#version=4,0,0,0"[/code:1:03b13c085c] Verwijst dit soms naar een codebase die het mogelijk maakt om bestanden automatisch te openen? Of zit dit al standaard in de browser progjes? Ik kan me ook voorstellen dat die ingesteld staan op bepaalde bestands-extencies ofzo.. Nu vraag ik me dus af of je met de basis lijnen van het openen van bv een .swf file iets kan doen.. Gr. J-P ([i:03b13c085c]Dit was weer eens een zeer zinvolle bijdrage van J-P [/i:03b13c085c] :lol: )
Link naar reactie
Het is idd wel mogelijk om een plug-in te installeren bij IE (weet alleen niet meer welke, daarom moet de TS ff de search gebruiken) zodat je programma's op kan starten, maar het probleem ervan is dat iedereen dan eerst die plug-in moet installeren die bovendien ook nog eens grote veiligheidsrisico's met zich meebrengt. Voor persoonlijk gebruik is dit te overwegen, maar voor distributie van een CD-ROM lijkt het me alles behalve geschikt. En los van de veiligheidsproblemen zullen de mensen ook nog eens afhaken als ze te veel moeite moeten doen om iets werkend te krijgen. - Bas
Link naar reactie
Met dat laatste ben ik het ook helemaal eens. Maar er bestaat dus geen losse driver die je automatisch naar de temp map kan laten schrijven? Het zou wel werken als je na het installeren van de driver automatisch het bestand opent... Dat zou mooi zijn! Meer dan dit zal ik me er niet mee bemoeien :wink: Gr. J-P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...