Ga naar inhoud

[Sitecheck] sportfotoservice.com


Aanbevolen berichten

er staat nog niet zo veel op. kleurtje blauw vind ik wel aardig. jammer dat er scrolbalken zijn! had het niet in een geheel op het scherm gekund? (1024x768) 5x roda jc is wel een beetje veel van het goede op een pagina...... :-? wees consequent met je taalkeuze leuk die vlaggen bij results.. misschien ook wel makkelijk als je even aangeeft dat dat de knoppen zijn om bij die betreffende landen uitslagen te komen. paar mooie knoppen ipv alleen de woorden home, results ed zou ook wel mooi zijn. of gebruik kleuren als een link visited is vreselijk die this site is under construction !...laat dat gewoon weg! succes
Link naar reactie
[quote:dde5bbd33e]als je er nu nog een adres bij neer zou zetten dan kon ik eens een kijkje nemen[/quote:dde5bbd33e] jah kijken is erg moeilijk... titel: [Sitecheck] sportfotoservice.com -------------------- ik vind dit een beetje een beginners site.. ik zal als ik jou was eerst een goede structuur bedenken, dus waar je de navigatie wil en waar de content, zorg ervoor dat je bezoekers niet de weg kwijt raken en dan de site goed te zien is in alle browsers.. daarna kan je het hele geheel opmaken met css [quote:dde5bbd33e] Click on the pictures for the latest pictures!!![/quote:dde5bbd33e] jah deze linken allemaal naar een andere pagina, maar op geneen plaatje staat naar welke pagina ze linken..ook hier bied een menu uitkomst! laat ze ook niet allemaal als pop-up verschijnen (zeer irritant) maar maak gewoon een aparte pagina..( = meer content) dan heb je links een menutje maar daarna komen dr in 1 x plaatjes..= chaotisch results komt me bekent voor..er was eens een topic met en javaaplet waar iemand vlaggen omheen wou.. maar als ik op die pagina kom zet in het begin dan dat je op de vlaggen meot klikken om wat te zien... kalender sprint helemaal uit de layout van de rest van de site.. maak gewooon 1 geheel, dat komt veel rustiger over.. mm ook kan ik nu niet meer terug, laat het menu op elke pagina terug komen! en bij contact kan je beter als je host dat ondersteund een php formuliertje maken..dat vullen bezoekers vaker in dan dat ze eerst hun mail programma moeten opstarten.. dat was het wel, doe er je voordeel mee!! wouter
Link naar reactie
[quote:1c06c6ee6d="sharky77"]je bent zeker niet zo bedreven met het toetsenbord [/quote:1c06c6ee6d]Mwoah, dat wel, maar waar zijn anders de links voor uitgevonden? Gemak dient de mens! :D [quote:1c06c6ee6d]om te beginnen zou ik een stabielere host nemen. Ik krijg nl de volgende melding: De pagina kan niet worden weergegeven.[/quote:1c06c6ee6d]En daar kan ik mij alleen maar bij aansluiten. Ook ik krijg alleen maar "The page cannot be displayed" te zien. :( Jammer, het onderwerp lijkt mij leuk.
Link naar reactie
De kleuren zijn verschrikkelijk, de fonts zijn standaard, de kwaliteit van de plaatjes is abominabel, kies één taal voor je website. 5 verschillende popups met dezelfde content komt mij ook wat vreemd over. Wat je nou precies [b:f276cb1dfb]doet[/b:f276cb1dfb] is mij volkomen onduidelijk. [size=9:f276cb1dfb][i:f276cb1dfb](Nut van de website? Is dit een beroep? Is dit een hobby? Tell me!)[/i:f276cb1dfb][/size:f276cb1dfb] Wat ik ook raar vind is dat je een thumbnail hebt gemaakt van die voetballers: [img:f276cb1dfb]http://www.sportfotoservice.com/images/voetbal/2002/rodajc/tn_rodajc04.jpg[/img:f276cb1dfb] maar die op je voorpagina weer uitrekt! Dat vern**kt de kwaliteit. Die supercup foto's etc. Verklein je weer en dat is nadelig voor de kwaliteit. Je marquee ([size=9:f276cb1dfb]nee marquees!!! NEE! Die waren toch dood na IE 4.0?) [/size:f276cb1dfb] Ziet er in [url=http://www.opera.com]Opera[/url] zo uit: [img:f276cb1dfb]http://members.lycos.nl/girliegirl666/ctforum/sportfoto.gif[/img:f276cb1dfb] [size=9:f276cb1dfb](En beweegt dus niet, goddank.)[/size:f276cb1dfb] Fijn he, wit op cyaan?
Link naar reactie
Ten eerste wat iedereen al zei: de kleuren :cry: . Verschil tussen linkjes en gewone tekst is nu niet te onderschieiden (titel tekst is ook standaard blauw) Die plaatjes onder het menu zijn dat nu links voor je eigen site, of linken ze naar externe sites? Als het voor je eigen site is bedoeld vormen ze geen een geheel. (dit geld bijna voor de hele site). Als ik op kalender druk ben ik het hele menu kwijt. Ook gebruik je een java applic die ik nu niet kan zien (geen java environment geinstalleerd). De kalender page is weer een hele andere kleur.
Link naar reactie
Ik zie het volgende: Twee scroll balken op mijn 800x600 scherm – één teveel Bij kalender zelfs drie. Een vieze zwarte rand om de hele pagina Vijf maal hetzelfde plaatje, met de zelfde popup – vier maal teveel Als ik dan naar beneden scroll. Komt er nog een heleboel lege ruimte – veel te veel Twee talen door elkaar – één teveel Bij de vlaggen mis ik een title tag, nu moet ik op de status balk kijken of eerst de vlaggen leren. Bij de “TeamStats” link komt geen handje. I don’t like football. wimb
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...