Ga naar inhoud

Sitecheck!


anoniem

Aanbevolen berichten

Behalve een bannertje valt er nix te checken. Ow aha, dat is wel een heeeeeeeeeeeeeel klein linkje he...? - Ik zou iig voor een groter font gaan. Men komt op een infosite om te lezen, niet om te knijpogen. Ik snap sowieso heel die 'trend' van kleine fonts niet... - De header is is wel mooi, maar het menu eronder vind ik nix, verwerk die liever als [grafisch] onderdeeltje in de header. - Die drie linkjes [envelopje, huisje, B] zijn erg onopvallend. - logokleinaug.bmp begrijp ik niet, past er totaal niet bij. - inloggedeelte kan mooier en kleiner. - Je source is om te huilen. Verder vind ik de site niet echt een geheel vormen en die marquee mag direct de prullenbak in.
Link naar reactie
[quote:39c7d6e710] wat is marque ofzo?? [/quote:39c7d6e710] Dat is die bewegende tekst. Meestal irritant (bewegende tekst op een sit is eigelijk bijna altijd irritant) De site ziet er wel goed uit. Letters zijn inderdaad een beetje klein. De source is inderdaad een puinhoop. Als je dat wil verbeteren, dan zul je html en css moeten gaan leren, wat eigenlijk beter is dan alleen werken met frontpage.
Link naar reactie
jawel ik wil graag iets aan deze site veranderen alleen de vorige keer was het niet echt opbouwende kritiek! Ik luister: ik doe gewoon mijn best met frontpage! html kan ik niet en hb geen tijd het te leren. :-? wel wil ik weten hoe ik dan de site beter en mooier kan maken, het is een bedrijfssite dus ik hoop graag opbouwende kritiek te ontvangen dank je wel
Link naar reactie
Waarom vraag je het dan in godesnaam...?? Je hebt die header toch ook gemaakt? [ga ik maar ff voor het gemak vanuit] En html ken je ook al niet, wat is dit dan voor onzin eik. Je zou die page zelf hebben gemaakt, maar je weet nog niet eens wat een marquee is [die in je site zit], ik vraag me echt af of jij dit wel gemaakt hebt.
Link naar reactie
Hey, je kan te ver gaan, wordt een mooi slotje dan. Ik HEB je opbouwende kritiek gegeven, in mijn eerste post, lees die maar eens opnieuw dan. Ik stel je gewoon een aantal normale vragen, jij bent degene die er geen reet van snapt, ik niet. Sterker nog, als je deze draad eens doorneemt ben ik de _enige_ die je van goede kritiek voorziet.
Link naar reactie
ik hou niet van dreigen, dat kan ik ook wat ik niet snap is hoe ik bijvoorbeeld mooie menutabs maak! jij zegt dat het script zuigt, dat snap ik dus niet want ik maak het met frontpage en doe niet aan scripting Ik wil gewoon een mooie overzichtelijke site maar het lukt me maar niet vraag me dus af of iemand me kan helpen thats it
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...