Ga naar inhoud

Site cheak s.v.p.


Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met het ontwerpen van de website van mijn eigen bedrijf. Graag zou ik comentaar krijgen op alles en nogwat liever te veel comentaar dan te weinig. Het is niet de bedoeling om producten te bestellen omdat er nog niet geleverd kan worden. Ook zal de site op een andere plek worden gehost dan dat nu gebeurt. [url=http://members.lycos.nl/twof/]TwoFriends[/url] Groeten Jurn
Link naar reactie
Zoals je zelf al aangaf, verbeter je afbeeldingen! En laat je tekst eens door iemand doorlezen en probeer ook aan de interpunctie (niet onnodige spaties) te denken. Als je op een menuknop klikt dan verdwijnt ineens "upgrade". Misschien zouden de specificaties van je laptops iets uitgebreider kunnen en kan je er een valutanotatie (€) bij zetten. Ik snap dat je nog bezig bent met je site, maar het stoort mij altijd als er op een site "under construction" staat (oid). Nu staat er 'tijdelijk niet beschikbaar', houdt dat in dat het vroeger wel beschikbaar is geweest? Waarom is het 'winkelwagentje' ineens in een andere layout? Kan je dat niet integreren? Daarnaast zijn er op de winkelwagenpagina ook nog 2 plaatjes die het niet doen. Nou veel succes ermee! Matthijs
Link naar reactie
Bedankt voor je opmerkingen, idd het taal gebrruik in nog niet denderend (zeg maar slecht) De site is in opbouw en hij staat alleen op internet zodat mensen mee kunnen kijken naar het ontwerp en andere zaken. De site betaat uit 2 stijlen omdat de site eerst in een andere stijl was gemaakt . Groeten Jurn
Link naar reactie
[quote:739b9e510d="TwoFriends"]De site betaat uit 2 stijlen omdat de site eerst in een andere stijl was gemaakt .[/quote:739b9e510d]Misschien is het inderdaad beter om deze shopping cart te integreren. En aangezien het met javascript gebeurt, zijn er nu gelijk al een aantal mensen die buiten de boot vallen. Daarnaast is het ook niet je eigen shopping cart, maar eentje die je ergens gratis heb gevonden. En dat is niet alleen uit de broncode op te maken. Je bent een bedrijf neem ik aan? Dan zijn engelse javascript alerts (ze zouden verboden moeten worden) niet echt professioneel. Daarnaast zijn de plaatjes nogal pixelig. Alsof ze met paint bewerkt zijn. Hoe kan ik telefonisch contact opnemen als er nergens een telefoonnummer staat? Daarnaast klik ik op het @-tekentje bovenin en outlook wordt geopend. Wat je meestal verwacht in zo'n geval, is een keurig contactformuliertje, waar je je gegevens invult en opstuurt. Daarnaast is het ook wel heel erg kort door de bocht om onder het i'tje alleen je adres te vermelden. Horen daar niet meer bedrijfsgegevens bij? -termin8or
Link naar reactie
Zoals jullie misschien al hebben begrepen is de site nog in de beta versie. Ik vond het belangrijk (en vind) om er eerst een aantal mensen naar te laten kijken voordat ik eerst een hele site heb gemaakt en dan als nog aan de slag moet met allerlei verdanderingen. Als je de bron hebt bekeken of gaat beklijken dan zul je zien dat dit nog een rommeltje is. Het gaat in eerste instantie om de lay out. Is deze overzichtelijk of niet. De shopping cart is idd van Nop design en dan vind ik dit ook wel zo eerlijk om dat de vermelden in de bron. Voor zolang dit duurt want ik ben bezig een shopping cart te ontwikkelen in PhP, maar dat is nu van latere zorg. Ik heb erg veel aan de opmerkingen die in de forum zijn geplaatst (al had ik soimige zaken al wel door. Het is goed te merken dat er mee gedacht wordt. [quote:34e06c7491]Je bent een bedrijf neem ik aan? [/quote:34e06c7491] Nog niet maar daar komt snel verandering in, ik en mijn zakenpartner willen ons einde van de maand gaan inscvhrijven bij het kvk. In september moet de site af zijn dus we hebben nog ff. Blijf a.u.b. comentara leveren op de site zo kunnen we een goed eind resultaat verkrijgen Groeten Jurn
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...