Ga naar inhoud

Site Check gevraagd


Aanbevolen berichten

Erg helder! laad, bij mij althans, erg snel voor een foto site De thumbs zijn alleen net iets te klein om te zien wat er op staat. De gestippelde vertikale lijntjes, zijn die zo bedoeld? Ik vind ze wat storend. Het lettertype en de opmaak van de tekst in het grote frame mag wat meer jeu krijgen, dit valt nu een beetje weg ten opzichte van de rest. En; Ik mis natuurlijk een hoop inhoudelijke informatie maar dat zal te wijten zijn aan: 1- het feit dat het een fotosite is, 2- het wellicht nog niet helemaal af is. Is dit nu een merkwaardige combinatie van frontpage en Macromedia? If so; ik las net ergens dat met Frontpage alleen amateur sites gemaakt kunnen worden, nou deze ziet er anders zeer profesioneel uit!
Link naar reactie
De site ziet er leuk uit. Bij het bovenste frame kun je de inhoud verslepen, en dan ziet het er een beetje raar uit. De plaatje van de navigatie lijken zoiezo niet geheel op de juiste plek te zetten. Het gedeelte waar de inhoud van de site staat vind ik een beetje raar vormgegeven. De verticale lijnen gaan in tegen het van links naar rechts lezen wat het een beetje onduidelijk maakt. De site werkt goed in ie5.0 op 800*600, ik zal vanavond is kijken in andere browsers of is dat niet nodig? Mijn mening over de broncode en de frames lijkt me bekend. Nog wel even wat over je titel en de meta tags: Daar staat toch een hoeveeldheid in. Volgens mij brengt dat je echt niet hoger in de zoekresultaten. Tegenwoordig gaat het meer om de content in relatie tot de titel (geloof ik). En als je titel alles bevat wordt deze minder waardevol gevonden enzovoort. Het lijkt mij een beetje onzin om deze helaal vol te proppen met tig woorden. -termin8or
Link naar reactie
- Thumbs zijn id klein...maar anders qua kb wat teveel van het goede...is ook een beetje het id om alles aan te klikken omdat je niet precies weet wat het is.. - Uitleg foto's...komt erbij... >>De plaatje van de navigatie lijken zoiezo niet geheel op de juiste plek te zetten>>hoort op de balk te staan, met de juiste kleuren eronder.. - IE werkt en Netscape.. >> Mijn mening over de broncode en de frames lijkt me bekend>>Mij ook .. :-? >>Nog wel even wat over je titel en de meta tags: Daar staat toch een hoeveeldheid in. Volgens mij brengt dat je echt niet hoger in de zoekresultaten.>>Toch wel...Google zoekt bv. op Titel, meta tags en inhoud site..Zeer zeker geen onzin... Kijk maar 's op: [url]http://www.nedstatbasic.net/s?tab=1&link=4&id=2095793[/url] Site stats van [url]www.bjvisser.nl[/url] (niet als reclame bedoeld ofzo...) >>De gestippelde vertikale lijntjes, zijn die zo bedoeld? Ik vind ze wat storend.>> Uw menig wordt gedeeld... >>Inhoudelijke informatie>> Komt er nog bij...bij foto's etc..
Link naar reactie
hoort op de balk te staan, met de juiste kleuren eronder.. >> Dat is dus niet zo het is iets versprongen IE werkt en Netscape.. >>In phoenix0.5 staan de plaatjes wel goed boven de kleuren eronder, hurray voor bill :) Mij ook .. :-? >>Ik dacht dat jij daar geen commentaar op wilde, dat het al zoveel gezegd werd enzovoort, dus daarom zei ik er maar niks over. Maar als je het wel wilt zeg het dan maar even. Toch wel...Google zoekt bv. op Titel, meta tags en inhoud site..Zeer zeker geen onzin... Kijk maar 's op: >>Google op metatags??? Sinds wanneer? Daarnaast moet je titel niet te lang zijn, als iemand zoekt op waterval of zo zal een site die alleen dat woord heeft hoger komen te staan, daarnaast kijkt google ook naar hoe belangrijk een site is en hoeveel links er naar die site toe staan. -termin8or
Link naar reactie
>>Ik dacht dat jij daar geen commentaar op wilde, dat het al zoveel gezegd werd enzovoort, dus daarom zei ik er maar niks over. Maar als je het wel wilt zeg het dan maar even. >> Klopt..de HTML is inderdaad niks... >>Daarnaast moet je titel niet te lang zijn, als iemand zoekt op waterval of zo zal een site die alleen dat woord heeft hoger komen te staan,>> deels waar...Combinatie van...zelfde woord in tekst/tags/title wil ook wel helpen... Bij mij staat het menu goed in NS 7.0 en IE >5 Verder is het een eigen site (niet commercieel) met eigen foto's.... :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...