Ga naar inhoud

verbetering site door jullie "goede"kritiek


Aanbevolen berichten

rot hier: [code:1:7fd297361d]<!-- function nocontextmenu() {} function norightclick(e) {} function reEnable() {} //--> [/code:1:7fd297361d] toch eens mee op. Ik heb in 2 seconden Opera opgestart en de code uitgelezen. Of ik zet javascript uit! En er zijn ook linkshandige mensen! Over je site: wordt fan is zonder t (vervoeg als je het niet weet "loop", dus loop fan, geen t dus geen dt in word.) Die rode letters zijn afschuwelijk, de achtergrond scrolled raar mee, loopt ook niet netjes. Verder is het grappig dat [url=http://www.google.com/search?q=%228+Mile+blijkt+een+sterke+film+zonder+franje%22&hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=utf-8&filter=0]de recencie[/url] me zo bekend voorkomt... Heel veel tekst, en ook de foto's zijn overal vandaan geplukt. Om er dan je eigen URL in te zetten..... :roll: En voer die spelling een beetje consequent door: fotoz, nieuwz en geschiedeniz. Okay?
Link naar reactie
Voor bericht hieronder: was nog niet klaar met me bericht. Maar je hebt wel gelijk. Moet me site grondig op de spelling onderzoeken. En die foto's tja, Dat doet iedereen toch. kijk maar in de smilies hiero. Zijn toch ook allemaal al bekent. En ik krijg natuurlijk niet de kans Eminem echt te ontmoeten. maar bedankt.
Link naar reactie
Geweldig excuus: 'iedereen doet het', een prachtige rechtvaardiging. Over smileys, die van phpBB zijn door phpBB gemaakt, dus dat is nog meer onzin. Bovendien zijn heel veel smileyfamilies copyrightloos of met copyrights maar dan heel eenvoudig met een aardig mailtje naar de maker zo te gebruiken. Over je site, tja, je vond de reacties in je vorige draad al blijkbaar niet zo leuk gezien "goede" tussen aanhalingstekens staat. Ik moet zeggen dat ik toen niet gereageerd heb, er zijn wel mensen die naar mijn evt reactie zouden kunnen raden, en dat is ook nu weer het geval. Ik wil niet heel veel zeggen, maar de site is gewoon _slecht_. Hij leest slecht en ziet er slecht uit. Kijk eens om je heen op het net, kijk wat je mooi vindt en laat je daardoor inspireren [dus niet jatten].
Link naar reactie
Met die foto's heb ik ook een tijd op mijn eigen website hettzelfde gedaan, had er twee van Encarta.([url]http://www.bijnamen.tk[/url]) Toen kreeg ik er ook commentaar op via een ander forum en heb ik alle plaatjes verwijdert. Via een ander forum bood iemand mij foto's aan die ik gratis mag gebruiken. En van Eminem hebben niet veel mensen zelfgemaakte foto's, maar zet dan desnoods de bron en de link van de site duidelijk neer!
Link naar reactie
keej, bedankt voor de commentaar, zal hem veranderen van de week. tis nu toch een lang weekend (jaja pasen) dus heb weer even de tijd. en wat die foto's betreft, tja, ik weet van de meeste de site's niet meer. maar op elke site van Eminem staan zowat de zelfde foto's. maar misschien voor de aankomende foto's een idee. bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...