Ga naar inhoud

Sitecheck: homepage Scoutinggroep


Aanbevolen berichten

Ik heb slechtere site gezien... :) Maar: - het logo links moet nog netter afgewerkt worden - ik vind de site een beetje te donker (warez achtig) overkomen. - de indeling is een beetje te druk/onoverzichtelijk; probeer eens de navigatie en de content in duidelijke kolommen op te delen. - ik mis een background-hover kleur bij het menu. t.
Link naar reactie
Ik zal ook ff een reactie geven :) De volgende punten zou [i:372f9b2fb0]ik[/i:372f9b2fb0] verbeteren: - achtergrond (te donker) - kleuren-combinaties (vind ik niet bij elkaar passen) - menu-structuur (vind het heel vervelend dat de verschillende menu's over elkaar heen gaan. [i:372f9b2fb0]oplossing: treemenu[/i:372f9b2fb0]) - onderin "toevoegen aan favorieten" (staat een streep onder, die andere niet) - banner bovenin (zou ik de foto's in elkaar blenden voor een mooi verloop) - logo (witte rand weghalen en meer beter uit laten komen in de website) - ik kan 10.000x stemmen in de poll - de reclame na het stemmen weghalen - ik mis een doctype in de html - op verschillende pagina's komen logo's terug met een witte "lelijke" rand - je routeplanner word per 1 mei beëndigd dus ik zou vast wat anders bedenken/zoeken - nu op zonder site aanwezig (vind ik nogal amateuristisch overkomen) - de "wist je dat" vind ik het lettertype een beetje klein/druk waardoor het rommelig word. - misschien een mailform voor de email ? kijk er eens na en verbeter wat je zelf belangrijk vind. -xanuex
Link naar reactie
een poll zonder reclame nemen.. :P www.hotscripts.com en neem dan eentje die met ip/cookies werkt zodat je niet 10.00x kan stemmen.. verder zeg je dat je site voor 1024x768 is gemaakt maar bij het rechterdeel kan ik niet stemmen.../ de vote butten is niet zichtbaar..ik moet dus tekst selecteren om die te zien.. en jah frontpage..zou ik toch nog even naar je code kijken :wink: wouter
Link naar reactie
[quote:30a5afe0c6="Marco van Knotsenburg"]welke tekengrootte heb je in IE (als dat je browser is) aan staan? Ik heb WinXP met als tekengrootte in IE: gemiddeld.[/quote:30a5afe0c6]Als je de tekengrootte met CSS aanpast maakt de instelling van de browser niet meer uit, dan hanteert deze gewoon de instelling die door de designer is opgegeven. - Bas
Link naar reactie
Das eigenlijk niet helemaal waar. De rede dat pixels gebruikt worden in css voor op het scherm heeft te maken met de verschillende interpretatie van points, maar ook van em, ex en andere relatieve maten. Het verschil zit voornamelijk tussen de "gewone" pc en de mac. Op de mac heb je 90dpi en op de pc 72dpi (zou ook andersom kunnen zijn, maar volgens mij klopt dit). Waardoor relatieve maten er op de mac kleiner uit zullen zien vanwege het groter aantal dpi. De font-size in pixels instellen verhelpt dat effect. Het probleem is wel dat je in tegenstelling tot het gebruik van em, ex oid de tekengrootte functie van internet explorer om zeep helpt. Gelukkig hebben andere browsers hier minder last van. De oplossing is dan meestal om een styleswitcher in te bouwen zodat de gebruiker op de site kan kiezen voor verschillende tekengroottes (om dat woord maar even te gebruiken). -termin8or
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...