Ga naar inhoud

<Input size="100%" /> Kan dat ??


Aanbevolen berichten

Ik heb hier een tabelletje dat maar 450 wijd mag zijn. In een veld staat een input wat ik 100% hebt gegeven. Het probleem is nu dat het tabel breder dan 450 wordt en dat mag dus niet. Is daar een simpele oplossing voor ?? [code:1:b2d441062f] <table width="450" height="10" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"> <tr> <td width="115" height="10"><font size="2" face="Arial,Verdana"><small><span class="tekst2a">Bedrijfsnaam:</span></small></font><font face="Verdana,Arial"></font></td> <td height="10"><font face="Verdana,Arial"> <select name="select2" value=""> <option value="0" selected="selected"></option> <option value="De heer">De heer</option> <option value="Mevrouw">Mevrouw</option> </select> </font></td> <td width="335"><font face="Arial,Verdana"> <input type="text" name="Bedrijfsnaam2" maxlength="59" size="100%" /> </font></td> </tr> </table> [/code:1:b2d441062f] Ik heb het in het verleden met een stukje javascript gedaan (browsercheck) Dan werd er eerst gekeken wat voor een browser iemand had en dan opende hij de juiste pagina. Het nadeel was dat je meerdere pagina's aan moest maken en dat het niet hellemaal 100% functieneren. Dus daar wil ik eigelijk vanaf.
Link naar reactie
[url]http://www.w3.org/TR/REC-html40/interact/forms.html#h-17.4[/url][quote:95eaed9f36="w3"]size = cdata [CN] This attribute tells the user agent the initial width of the control. The width is given in pixels except when type attribute has the value "text" or "password". In that case, its value refers to the (integer) number of characters.[/quote:95eaed9f36]Raadpleeg voortaan eerst even het w3. Even over je broncode, je gebruikt font, sluit tags af op de xml manier, wat wil je doen? Daarnaast gebruik je naar mijn weten nog veel meer invalid attributen, hangt er misschien ook een beetje vanaf wel specificatie je volgt. -termin8or
Link naar reactie
Het probleem is opgelost :wink: Ik heb er dit van gemaakt "style="width:100%" in plaats van "size="100%"" En dit is de code wat het nu is. Ziet het er nu wel goed uit ?? [code:1:3471b2fd81] <td width="450" rowspan="6" align="center" valign="top"> <form name="form" width="450" method="post" action="template/mail-cz.php"> <div align="center"> <table width="450" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0"> <tr> <td width="115" height="25" valign="top"><small class="navleft">Bedrijfsnaam:</small></td> <td width="335" height="25" valign="top"><font face="Arial,Verdana"> <input name="Bedrijfsnaam2" type="text" id="Bedrijfsnaam2" style="width:100%" maxlength="59" /></font></td> </tr> </table> [/code:1:3471b2fd81] Ik heb hem even w3 laten checken. http://cgi.w3.org/cgi-bin/tidy
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...