Ga naar inhoud

resolutie van webpage


Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met het opnieuw opzetten van mijn webpagina en ik loop tegen het volgende probleem aan. Ik heb in totaal 5 frames. Een topframe, 2 frames in het midden en een bottomframe. Het probleem is nu dat als je in een hoge resolutie kijkt het bottomframe ergens halverwege het scherm staat en in de 2 middelste frames en een stuk wit is. Hoe kan ik dit voorkomen? Het zal wel iets heel simpels zijn denk ik, maar kan het echt niet vinden. De url van de testpagina is: http://home.planet.nl/~stere026/sneak De pagina is nog in testfase dus er klopt het een en ander (nog) niet. vast bedankt voor de reacties Bas
Link naar reactie
@TS Misschien snap je de werking van frames nog niet helemaal aangezien je de code gewoon gekopieerd hebt. Maar het werkt dus als volgt: Je hebt bv een frames voor de navigatie aan de bovenkant en een frame voor de inhoud aan de onderkant. Het frame aan de bovenkant word 200px hoog die aan de onderkant moet zich aanpassen aan het venster. Dan krijg je dus zoiets:[code:1:0a25278a49]<frames rows="200,*"> <frame name="nav" src="" /> <frame name="content" src="" /> </frameset>[/code:1:0a25278a49]Ik hoop dat je nu snapt hoe het ongeveer werkt. -termin8or
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...