Ga naar inhoud

Sitecheck


Aanbevolen berichten

Ik vind je flash intro een beetje magertjes en vraag me af wat het doel ervan is bij deze website, daarnaast vind ik de website een beetje rommelig overkomen. - Als je over de plaatjes heen gaat komt erboven een nieuwe tekst te staan, ik denk dat je deze beter vast kan zetten als je er weer vanaf gaat want als ik ook maar iets mijn muis beweeg is de tekst alweer weg. - Als ik op "Over deze site" heen ga komt er een java pop-up met tekst, zou je dit niet gewoon in de website verwerken ??? - Als ik over "bezoek de tentoonstelling" heen ga komt er ergens midden op het scherm een balkje met wat tekst... niet echt mooi vind ik. Verder zie ik dat je hebt geprobeerd je site xhtml 1.0 traditional te maken maar da's niet echt gelukt :-? ? [url=http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fsky.prohosting.com%2Fexamens%2Fpaginas%2Findex.html]validator[/url] kortom, als je het aan mij vraagt mag er nog wel het een en ander veranderd worden. succes
Link naar reactie
- [url=http://validator.w3.org/check?uri=http://sky.prohosting.com/examens/paginas/index.html]doe het dan niet[/url] - beetje raar dat als je ergens over heen gaat de content gelijk verandert - onderin zie ik allemaal blokjes net als op het begin, is dat dat flash? - ik zou zeggen maak er dan 1 flash bestand van - foto's van kunstwerken zijn ook niet echt netjes genomen -termin8or
Link naar reactie
Ik krijg een heel leeg navigatie gevoel van deze site.. Het lijkt wel of er weinig te surfen valt. Nu kan dit natuurlijk een bepaalde stijl zijn. gooi dat gif plaatje links eruit. En probeer te varieeren met tekstformaten. Misschien komt er wel wat mooiers uit. Nu ik nog een keertje ben wezen kijken vind ik het echt te leeg. Je kunt wel stijlvol en rustig kiezen maar dan moet het nog wel een beetje samenhang hebben. Dit is een site waar je na 5 keer klikken weer weg gaat omdat je het wel hebt gezien... Gr. J-P
Link naar reactie
[quote:5a41f0c1a0=".:ToBee:."] Tips om het meer surfable te maken...? [/quote:5a41f0c1a0] Ik denk dat met wat vlakverdelingen al wat meer rust en overzicht krijgt. Hier en daar dus een kleurtje aan je tabel geven ofzo. Maar misschien is het wel persoonlijk maar mijn gevoel zegt wel dat de site te leeg is. Hier en daar een scheidingslijntje doet vaak ook wonderen. Begrijp me niet verkeerd door er een kermis van te maken maar probeer een beetje samenhang te scheppen met toch een afscheiding tussen navigatie en informatie.. Gr. J-P
Link naar reactie
t is echt te groot. eerste indruk: flash is zielig swish formaat, zou ik dus weglaten. site zelf: goed, ik vind hem er mooi uit zien. onder de motorkap: sluit ik me aan bij termin8tor, of gebruik gewoon html, of xhtml goed. en, ik heb n 19 inch scherm, op een hoge resolutie, maar ik moet nog scrollen, dus ik zou het geheel iets kleiner maken. jules
Link naar reactie
beetje wazig geformuleerd, maar ik bedoel: net zoiets als op mijn site :wink: (heb ik ook al een hele tijd niets meer aan gedaan ) ik vind zoiets niet echt flash, maar meer een stukje tekst dat met swish een simpel effectje heeft gekregen. dan is de waarde van flash helemaal weg vind ik, dat maakt het alleen maar onprofessioneler. maar goed, dat is mijn mening. jules (ik denk dat ik die intro bij mijn site er ook maar eens af ga gooien, inclusief de frames :D )
Link naar reactie
[quote:f8648c1a91="juleswijers"] ik vind zoiets niet echt flash, maar meer een stukje tekst dat met swish een simpel effectje heeft gekregen. dan is de waarde van flash helemaal weg vind ik, dat maakt het alleen maar onprofessioneler. [/quote:f8648c1a91] Helemaal mee eens. Standaard effectjes zijn vaak de moeite niet omdat je mensen herinnerd aan eerder geziene effecten en het oogt alles behalve origineel. Zo heb ik nog wel een voorbeeldje uit photoshop: [img:f8648c1a91]http://www.leconte.nl/effect.jpg[/img:f8648c1a91] Als ik dit zie dan uhh... Ach laat ook maar. Fout is het toch wel een beetje? Gr. J-P
Link naar reactie
Niet om het een of ander hoor Juleswijers maar flash is flash echt veel verschil tussen de jouwe en de mijne zit er niet. Bovendien vind ik Swish een geweldig alternatief voor het dure Flash en een goede manier om het een beetje te leren. Flash zelf is natuurlijk stukken professioneler maar ik zou het eerste jaar slechts 10% van het progamma benutten, da's net zoiets als een ferarri als boodschappenwagen (vind ik) hoe dan ook, allen bedankt voor de reacties: werk aan de winkel... Paralel: Ik ben zelf een goeie meubelmaker, IKEA is de grote prutser. Er zijn echter miljoenen mensen erg blij met IKEA, helaas denk ik dan, maarja wie ben ik...
Link naar reactie
daarom zij ik ook: mijn intro is ook niets waard, die zal ik er maar eens af halen :wink: en ik geef je 100% gelijk, swish is het beste alternatief voor de thuis knutselaar, die niet toevallig de jackpot heeft gewonnen, maar al die gemaakte filmpjes lijken zo veel op elkaar, dat het specaculaire eraf is, en dan functioneert zo iets alleen maar als een extra klik, die eigenlijk overbodig is. doei, jules ps als je je flash toch zo laat, dan zou ik er wel even inbouwen, dat hij na het af gespeelt te hebben, vanzelf doorgaat naar je site.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...