Ga naar inhoud

[xhtml] site check


Aanbevolen berichten

Beste forum Gebruiker! Wij hebben onze school site eens onder handen genomen en het resultaat is dat de site nu helemaal xhtml 1.1 is! Maar... Wat wij nou graag willen weten is wat [b:10364b384a]jullie[/b:10364b384a] er van vinden.. ik denk dat de code wel goed is dus met name het [b:10364b384a]design[/b:10364b384a] [url=http://www.revius.cvog.nl/doorn/]Revius Lyceum [b:10364b384a]Doorn[/b:10364b384a][/url] alvast bedankt - Revius webteam ps.: sorry IE 5 gebruikers... [edit] aan structuur, rondgang en archief wordt nog gewerkt...deze zijn nog niet helemaal goed..( horizontale scrollbalk, niet transparant, nog niet klaar)[/edit]
Link naar reactie
[quote:78b9521624="Nedstat"]Mozilla 1.x 23.1 %[/quote:78b9521624]Hoeveel aankomende webdesigners zitten er op die school? ;) paar dingen: - vorige knop : onnodig wordt nooit gebruikt - datum : lijkt mij ook onnodig - home : ik vind het nog steeds onduidelijk dat ik dan naar de flash intro ga - <table> - teveel classes zou ook kunnen met selectors: div#subnav a span{stijl} voor het technisch gedeelte was dit het wel denk ik. -termin8or
Link naar reactie
Ziet er mooi uit allemaal en aangezien je geen technisch commentaar vroeg zal je het ook niet krijgen. Je site ziet er ook prima uit met N7 en Opera 7. Daarnaast meld je dat IE5 gebruikers pech hebben, maar met m'n IE5.5 SP2 werkt de site ook prima en zijn er maar hele kleine schoonheidsfoutjes, die niet zouden opvallen als je geen andere browser gebruikt om het te controleren. - Bas
Link naar reactie
Leesbaarder; ja! Alleen vindt ik het nu minder "stemmig" In de vorige kleurstelling was er meer sprake van 1 geheel. Nu lijkt het lichte blauw heel ver voor het donkerder blauw te staan. Bovendien is de navigatiebalk rechts boven nu niet meer een onderdeel van het geheel maar een los aanhangsel (optisch dan he) Ik vond hem eerst mooier en aangezien dat niets zegt; vond hem eerst professioneler, stemmiger, euh.... Zou deze combinatie iets zijn? (websafe 000033 donker blauw, 333366 wat lichter blauwgrijs, ffffff en 000000 voor tekst) [img:cdc77d1423]http://home.tiscali.nl/heringa1/Image1.gif[/img:cdc77d1423]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...