Ga naar inhoud

vreselijke ontdekking: verplichte frames!!


Aanbevolen berichten

hoi, toen ik begon met wat html te leren, een tijd geleden, vroeg ik om een site check. termin8tor zij toen: ik zie een rare link in je bron. naar mijn weten klopte dat niet, mijn index.html was helemaal schoon en volledig, doctype, meta tags enzovoorts enzovoorts. (ik had toen frames, dus in index.html had ik ook een noframes gedeelte enz.) toen heb ik er niets mee gedaan, en mijn site zo gehouden. de frames waren heilig voor mij, en ik wou ze zeker houden, hoeveel negatiefs ik er ook over hoorde. totdat ik laatst mijzelf weer eens een sitecheck gaf, nadat ik mijn site xhtml(!!!!) valid had gemaakt. bleek het zo te zijn, dat mijn domeinnaam (www.grimashorst.nl), gekocht bij netground, een framesindex was, en in dat frame werd mijn echte pagina geladen, waar hij ook gehost wordt, bij hetnet. dus, als ik bij een zoekmachine www.grimashorst.nl opgeef om te indexeren, krijgt hij een bagger, frontpage gemaakt zielig frames setje te zien, met alleen een doorverwijzing. zo kom je lekker hoog in de resultaten ja. en net toen ik van de frames af wou, maar dat heeft natuurlijk geen zin, als de "hoofdingang" al uit zielige frames bestaat. dus, de vraag: is het mogelijk, dat ik in dat kleine html documentje wat op www.grimashorst.nl staat, een bepaalde code invoeg, die het meteen doorlust, zonder frames of wat dan ook? de refresh optie ken ik al, in meta, om na X seconden door verwezen te worden, maar dat bedoel ik niet. iemand? zodat zoekmachines werken, de w3c validator mijn url kan beoordelen, en ik geen frames meer heb? of is dit niet mogelijk? bedankt, jules
Link naar reactie
ja, met die meta tag: ik zie wel eens sites, die dat hebben, maar: er staat altijd bij: u wordt nu doorgelinkt naar de nieuwe site, gebeurt dat niet, klik dan hier. betekent dit dat niet alle browsers dit ondersteunen? en, kan ik dat ook op "meteen" instellen, zodat eigenlijk niemand door heeft, dat hij doorgelinkt wordt?
Link naar reactie
Zet in het noframes gedeelte een link naar de echte site en de zoekmachine zal je site gewoon indexeren. Toegegeven, het is niet ideaal omdat sites die gevonden worden via bijvoorbeeld Google niet zullen openen op www.grimashorst.nl maar op de werkelijke site, maar voor de zoekresultaten is het zeker een goede stap. Wil je dit niet, dan raad ik je aan om gewoon betaalde hosting te nemen zodat je niet van die geintjes hoeft uit te halen... - Bas
Link naar reactie
[quote:445eb1eddf]bleek het zo te zijn, dat mijn domeinnaam (www.grimashorst.nl), gekocht bij netground, een framesindex was[/quote:445eb1eddf] Beetje raar verhaal eigenlijk... Ik bedoel: GEKOCHT...? En natuurlijk heb je binnen 1 minuut door dat je host een frameset opdringt, of niet dan... /me vindt het maar een raar verhaal Mocht je het echt gekocht hebben: goedkoop is vaak duurkoop. Ga naar een gerespecteerd Nederlands bedrijf, met servers in nederland, die je kan bellen en in je eigen valuta kan betalen. Dit is bijna dagelijkse koek voor me. GOEDkoop is heel zeldzaam, en eik bestaat dat niet meer of zeer zeer zelden in onze maatschappij. Betaal voor wat je wilt hebben, weet zeker van de service, weet zeker van de servers, valuta en contactmogelijkheden. Ik zal geen reclame maken voor mijn host, maar kijk eens onderaan De POF. :D Iig, het is geen onzinverhaal, je ziet het nu zelf, en zoals ik al eerder zei, wij [mensen als ik, en anderen die dagelijks met dit soort dingen bezig zijn] komen dit tevaak tegen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...