Ga naar inhoud

target als popupscreen


Aanbevolen berichten

Ik probeer nu al een tijdje met Frontpage 2000 om een het target van een hyperlink in een popupscherm te zetten. Dus als je op de hyperlink klikt blijft het hoofdvenster actief en moet er een window openen. Alleen kan dit volgens mij niet in Frontpage of wel? Weet iemand hoe je dit wel doet, of is er een Utility voor. Ik weet dat het kan met Java, maar daar snap ik dus geen hol van. Helluup
Link naar reactie
Weet niet of het in frontapge kan.. iig is er zat te vinden met google ik gebruik deze.. Dit in de head [code:1:38a8515796] <script> function modelesswin(url,mwidth,mheight){ if (document.all&&window.print) //if ie5 eval('window.showModelessDialog(url,"","help:0;resizable:1;dialogWidth:'+mwidth+'px;dialogHeight:'+mheight+'px")') else eval('window.open(url,"","width='+mwidth+'px,height='+mheight+'px,resizable=1,scrollbars=1")') } </script> [/code:1:38a8515796] en dit bij je link [code:1:38a8515796] <a href="javascript:modelesswin('images/aaliyah.png',500,550)"> [/code:1:38a8515796] in dit geval is het dan een plaatje maar het kan ook bij een link zijn.. laatste twee zijn de breedte, en de lengte[/code]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...