Ga naar inhoud

webcam in mijn website.


Aanbevolen berichten

als je zelf totaal geen verstand hebt van html of andere talen, zul je opzoek moeten gaan naar programmatjes die dat voor je regelen. ik zou zeggen: [url=www.google.com]google[/url] eens even, maar er schiet me opeens iets te binnen: [url=http://www.darkwet.net/main.asp?page=webcam/home.html&left=webcam/left.html]dit.[/url]. probeer dat eens, of zoek, en vind. (tip: als je wat html kunt, kijk dan eens in de broncode van andere webcam sites)
Link naar reactie
www.coffeecup.com > downloads > coffeecup webcam of webcam xp Beide genereren een template voor je die je meteen kunt gebruiken. Uploaden ligt een beetje aan de grootte van de beeldjes die je gebruikt; je moet er van uit gaan dat ook modemmers je plaatjes kunnnën "bijhouden". ga voor 1 per 10 of 20 seconden oid. webcamxp genereerd een soort van "nep-streaming" dmv een applet. try them. t.
Link naar reactie
Ik gebruik [url=http://www.visiongs.com/]Vision GS[/url] Eeuhh? Wat bedoel je met frames? Heb je het over livestream webcam? Ik upload alleen elke 4 minuten een plaatje, dus kan je niks vertellen over streaming video met de cam. Met Vision GS kun je ook wel streamen, maar dan alleen met de betaalde versie. In de freeware versie is deze optie disabeled. Vision GS maakt ook meteen een archief aan van een aantal door jou op te geven afbeeldingen als je dat wilt, en werkt dat archief bij elke upload effe bij.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...