Ga naar inhoud

[CHECK]Citus.nl - Webhosting


Aanbevolen berichten

Ligt het aan mij of is de trace iet wat raar...? Ik zie bijv geen citus.nl hoster maar heel wat anders. Daarnaast: een celly in een server...?! Ehm, cache is belangrijk in een server, laat dat nou juist een manco zijn van celly's... De site zelf: 13 in een dozijn... Makkelijk gemaakt, echt design zit er niet in, maar dat is tegenwoordig 'in' zullen we maar zeggen.
Link naar reactie
[quote:8069ad9ec3="juleswijers"]ja ja, sitecheck staat verkeerd, wordt verplaatst, maar dan is de link er uit geknipt? of doe hem op slot, of zet de link erin, zodat er commentaar op gegeven kan worden...[/quote:8069ad9ec3]Er stond van orgine al geen link in de post, maar iets anders dat niet door de beugel kon...
Link naar reactie
13 in het dozijn....ja..vooral qua inhoud...maarrrrr qua lay out (en daar ging het geloof ik om.....) niks mis mee...dikke prima! waren er maar meer zo.. Index pagina...als je binnen het menu op "hosting solutions" klikt kom je op de zelfde pagina...that sucks.. Als je op contact klikt...geen NAW gegevens.. (inderdaad...wel bij..over ons..)...that sucks.. Verder....ben je wat te duur.. :wink:
Link naar reactie
[quote:d5cbbf1da2="GeNic"]...maarrrrr qua lay out (en daar ging het geloof ik om.....) niks mis mee...dikke prima! waren er maar meer zo..[/quote:d5cbbf1da2] Er zijn er meer zo, 13 in een dozijn om precies te zijn, de site is gebaseerd op een bestaand template :wink: Qua doelgroep en informatieve waarde dus prima.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...