Ga naar inhoud

kan ik onmouseover in statusbalk ook via css regelen?


Aanbevolen berichten

hoi, in mijn html document heb ik het volgende: <body bgcolor="#" text="#" link="#" vlink="#" alink="#" body onmouseover="window.status='tekst';return true;"> even ontleden: body bgcolor="#" text="#" link="#" vlink="#" alink="#" werkt allemaal goed, en dit heb ik nu ook verwijdert, en in mijn stylesheet gezet. werkt goed, maar mijn vraag gaat over: body onmouseover="window.status='tekst';return true;" kan ik dit ook in een stylesheet zetten, of gaat dat niet? ik heb het al uit geprobeerd, maar dat lukte niet. moet het daarvoor gewoon <body onmouseover="window.status='tekst';return true;"> blijven, en de rest in de stylesheet? bedankt, jules
Link naar reactie
[quote:943d365e92="BasHamar"]Overigens kan je prima al je JavaScript in een extern .js bestand zetten en ernaar verwijzen op een manier die overeenkomt met CSS.[/quote:943d365e92] ja, nou je het zegt, ik heb zo'n programmatje om menu's te maken, en die gebruikt dat ook. zal ik me ook al weer eens in verdiepen. goede tip bedankt iedereen, jules
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...