Ga naar inhoud

Sitecheck Discussieplein.nl


Aanbevolen berichten

Dag, Ik ben bezig met met de volgende website: [url]www.discussieplein.nl[/url] Het forum, linksysteem en stembus is net af. Zijn er mensen die zin hebben eens wat te stoeien met de mogelijkheden? Je kunt je registreren. De layout moet nog aangepast worden (met name het linker gedeelte maar eerst wil ik zeker weten dat het allemaal een beetje werkt. Alvast bedankt! :D gr, JeePeeS
Link naar reactie
over de html: dit is wat ik zie: <FRAMESET ROWS="*,0" FRAMEBORDER=0 BORDER=0 FRAMESPACING=0> <FRAME SRC="http://www.violistenweb.nl/discussieplein/index.php" NORESIZE> </FRAMESET> geen <html> tags geen doctype geen title geen enz enz en je gebruikt hoofdletters. verder gaat alles wel snel, alleen vind ik de kleuren er niet bij passen. die blauwtinten, bij de rest. de help link doet het nog niet en van mij mag je ook wel een intro. een rustige pagina, waar je even uitlegt wat je site is, en wat je er kunt doen. het eerste waar nu mijn oog op valt, is de stellig vd week enz. dus: maak de hoofdpagina wat rustiger, en doe net zoals mij: trek je terug, neem een los stylesheet ( dus niet in je document), en verdiep je eens in css / (x)html. vb: veel font tags en die rotzooi (heb je niet nodig bij css) veel hoofdletters je hebt ook geen doc en weinig meta's en zou je de tabellen niet wat beter kunne ngebruiken? ik zie wel erg veel </table> </td> </tr> </table> </td> </tr> <tr> <td> van die dingen staan. doei, jules ps sorry dat dit zo'n wazig commentaar is, maar ik ben nu een beetje lui :D
Link naar reactie
Dank voor je tips maar het ging me nu even meer om de werking van de modules op de site: het forum, toevoegen van een link, stemmen op stellingen (mag maar 1 x per sessie) enzovoort. Maar.... ik heb de kleustellingen van het forum bijpassend gemaakt. Bedankt alvast voor de moeite! gr, JeePeeS :)
Link naar reactie
Nee, sessions. Per keer de website bezoeken is het mogelijk te stemmen op de stellingen. Zodra je de browser afsluit en opnieuw de site bezoekt start er een nieuwe sessie. De sessies werkten echter niet goed. Nu wel. Zou je ook eens kunnen kijken of het registreren en inloggen lukt. En, welke browser gebruik je, welk systeem, schermresolutie etc. Bedankt. JeePeeS
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...