Ga naar inhoud

[site-review] Mijn eerste keer zou graag gezien worden


Aanbevolen berichten

Beschouw je lay-out als technisch of inhoudelijk? Want het eerste woord dat in me opkomt is "verschrikkelijk". De kleuren zijn lelijk,(de tekst heeft zelfs geen opmaak) het "mijn eerste keer" logo wazig, de laatste tien en nieuwsbrief boxen zijn niet even breed. Het logo en het menu rechtsboven staan ook niet met elkaar uitgelijnd. is subsubthema's een woord? Functioneel werkt het prima, op een aantal missende plaatjes na. In je HTML echter is vanalles mis. Je hebt geen doctype, je hebt geen stylesheet (waardoor je dezelfde attributen talloze malen herhaald), Dit klopt niet:[color=red:160c2fa412]<body bgcolor="ffed10">[/color:160c2fa412]
Link naar reactie
[quote:bdcbf7a67d="Demonaz"]'Mijn Eerste Keer'[/quote:bdcbf7a67d]redelijk site als dit je eerste keer is dat er een maakt 8) , alleen er staat niks op je homepagina.[quote:bdcbf7a67d="SabineBos"]Dit klopt niet:[color=red:bdcbf7a67d]<body bgcolor="ffed10">[/color:bdcbf7a67d][/quote:bdcbf7a67d]even tussendoor dat klopt wel (is die lelijke gele kleur ;)), maar het is wel een notatie uit de oertijd (of overdrijf ik nou een beetje). -termin8or
Link naar reactie
<body bgcolor="#ffed10"> Het idee voor de layout is niet onaardig, alleen zou ik ook niet deze kleuren gekozen hebben. Geel is de kleur van de haat, en of dat nou zo goed bij je onderwerp past. Graphics moeten ook nog wat netter en preciezer. Ook een beetje beter de rondingen anti-aliasen. Titel/logo zou ik in gif of png doen, en nog wat aan werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...