Ga naar inhoud

programma direct openn bij link intern? kan da zonder venste


Aanbevolen berichten

hoi, weer een lastige vraag: webdesign of webscripting? laat maar weten als ie fout staat. ik wil graag een simpele site maken, voor op mijn pc. een soort overzicht, van welke programma's ik allemaal moet gebruiken. nu is de vraag: kan ik ook een directe link naar een programmatje maken, zonder dat ik de vraag krijg of ik dat op wil slaan / openen / uitvoeren? dus ik klik op de link van een bepaald .exe programmatje ergens op mijn pc, en dan start dat programmatje ook meteen. kan dat in html? of heb je daar een bepaald script voor nodig, of gaat dat alleen in een programmeer taal? bedankt alvast, jules
Link naar reactie
Helaas, dit kan niet. Een dergelijk iets zou namelijk een serieus gat in de beveiliging zijn, wat let mij om virus.exe op te starten als zou kunnen wat jij wil? Overigens is dit onderwerp eerder aan bod geweest en als mijn geheugen me niet in de steek heeft gelaten werd er een oplossing geboden dmv een plug-in voor IE. Het werkt dan wel alleen op je eigen computer, maar dat is in dit geval volgens mij wel voldoende. Even zoeken via de ingebouwde functie dus... - Bas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...