Ga naar inhoud

wat vinden jullie ervan?


Aanbevolen berichten

Eerst even 2 opmerkingen: 1) Probeer in het vervolg posts te combineren 2) Gebruik wat duidelijkere titels dan "Graag jullie mening" Nu ben ik geen professionele webdesigner, maar ik kan allicht een mening geven :) Bij sleutelwacht.nl ben ik geneigd om te zeggen. Verplaats het menu naar de linkerkant van de pagina. Dat is de gangbare plaats en het lijkt me wel "good practice" om dat aan te houden. Verder viel het me op dat de pagina's erg traag laadden, maar dat zal waarschijnlijk door de webserver komen. De ironie wil wel dat onder Webdesign (bij Dream-Webdesign) hetvolgende staat: [quote:c42cea3101]De grootste irritatie van gebruikers van het internet is de traagheid waarmee opgevraagde pagina's op het beeldscherm verschijnen. [/quote:c42cea3101] Oh, terwijl ik dit schrijf laden de pagina's ineens een stuk sneller. Negeer het bovenstaande maar. :) Verder vind ik ze er prima uitzien. Geen overbodige toeters en bellen, strak design (vooral Dream-Webdesign) en overzichtelijke menu's.
Link naar reactie
hoi, ik ben geen pro, maar heb ondertussen wel het volgende geleerd: 1: je hebt geen doctype 2: je gebruikt veel hoofdletters in je code, moet allemaal klein zijn 3: je gebruikt een style, maar in het document zelf. (zou ik los doen) 3: je gebruikt style, maar ik zie nog steeds <font> en dergelijke in je code 4: de afmetingen zien er wel goed uit, alles komt duidelijk over. 5: het laad ook snel, dus dat zit wel goed. 6: bij oa portfolio, is er wel een scolbar, maar die heb je wit gemaakt, zodat je niet ziet hoe groot de pagina is. beetje irri. 7: het "logo", de letters DWD zien er erg blokkerig uit, linksboven tip: validator.w3c.org, kun je je sites scannen op html fouten. ps iemand die webdesign aanbied, zou zelf toch wel in staat moeten zijn, om een foutloze site te schrijven, of licht dat aan mij? :D
Link naar reactie
hoi, ik heb het gevoel van dejavu (netprofessional ;)) -zelfde menu als bij die andere site -je laat zien waar de bezoeker is, waarom is er dan nog steeds een a:hover -netscape 6.0 wat schoonheidsfoutjes (download hem anders even) -[url=http://www.dream-webdesign.nl/index2.htm]nadeel[/url] van een iframe, en zeer irritant, vooral als je dit vind in een zoekmachine -je ontwerp en portfolio doet mij nog niet echt denken aan een droom voor mijn website (wel een leuke naam om te hebben) -je broncode inspireert mij ook nog niet echt -waarom 2 knoppen voor home? tot zover. -termin8or
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...