Ga naar inhoud

[sitecheck] flash-site


Aanbevolen berichten

Op het eerste gezicht vind ik hem helemaal niet verkeerd... (ok ok, los van het lettertype dan).. Maarreh: [i:1c9a56f6c2]need one to[/i:1c9a56f6c2]????? Back to school dus! waarom geen mailform? En de muziek past dus absoluut niet bij een "hippe" site. Ook lopen de loopjes niet mooi door. haastklusje? t.
Link naar reactie
[quote:ba70c3d08b]We design your future...[/quote:ba70c3d08b] :D Is vrijwel dezelfde slogan als de voormalige van [url=http://www.rolandus.com]Roland[/url] (fabrikant synthesizers/keyboards etc...): "Roland - We design the future..." Toeval of omdat de programmeur zelf orgel (be)speelt? haha - Verder vind ik het lettertype inderdaad wat moeilijk te lezen. - 'Need one too?' ipv 'Need one to'... - Wat als er meer projecten in de portfolio komen - is er dan geen ruimtegebrek? - Ik kan niet meteen op één van de links in de portfolio klikken - Aardige midi-deuntjes, maar een beetje goedkoop en met een hoog Frans Bauer-gehalte (vooral deuntje nr. 1 :wink: ). Hoi
Link naar reactie
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je deze site met flash gemaakt, hebt, want je gebruikt namelijk bijna niks waarvoor je alleen flash kan gebruiken, ik zou hem gewoon helemaal in HTML maken, want flash is voor deze complete site een beetje overbodig zou ik zeggen. Ja het lettertype zoals ze hierboven ook al zeiden, daar moet echt wat aan gedaan worden en je portfolio zit wel lekker vol enzo, allemaal leuk en aardig maar als ik op een naam klik, dan kan ik alleen niet naar die link gaan. De site oogt een beetje saai, omdat er verder niet veel veranderd aan je design als je naar een andere link gaat, de plaatjes blijven hetzelfde enzo, misschien moet je wat meer vrolijkheid erin brengen Best vieuwed 1024*768 staat erg onprofessioneel, zorg er gewoon voor dat hij ook goed te bekijken is met een resolutie van 800*600 want een hoop mensen die op het internet zitten hebben die resolutie namelijk ook en als mensen al een horizontale scrollbalk zien op jou site, dan staat dat erg onprofessioneel waardoor mensen snel bij je zullen afhaken. Want je eigen site moet namelijk je reclame zijn waarmee je je klanten binnen haald, maar zo zal dat denk ik niet gebeuren. Probeer je site dus wat dynamiser te maken Succes ermee Martijn
Link naar reactie
Gij onheilige!!! [img:b21675db7e]http://www.baileys.com/images/baileys_gw_logo.gif[/img:b21675db7e] is met een [color=red:b21675db7e]I[/color:b21675db7e]!!! :lol: :lol: [quote:b21675db7e]Websites en dergelijke[/quote:b21675db7e]. Ja. Noem mij iets wat net niet helemaal een website is, maar er wel op lijkt. euh? Je hebt naar mijn smaak ook iets te makkelijk gegrepen naar de standaard photoshop filters... De geldbriefjes bovenin geven ook helemaal geen subtiele boodschap af... :P Voor het standaard muziekje waar hij mee opstart verwacht ik een luau en een animatie van een langzaam grillend varken aan het spit...(mmm) Ik zou bij de foto's jullie gezichten naar elkaar toe draaien, en waarschijnlijk de eerste ook maar zwart wit maken. [quote:b21675db7e]Als u op de hoogte wenst te blijven van wijzegingen[..][/quote:b21675db7e] Jazeker! Verder, lettertype is al gezegd, maar het idee is er.
Link naar reactie
Eerste indruk is goed totdat ik wil gaan lezen.. Verder weet ik af en toe niet of ik nu naar je "siteskin" moet kijken of naar de informatie. iets te nadrukkelijk aanwezig dus die lay-out. Verder zit je al redelijk in de juiste richting te werken. Gr. J-P (linkjes horen het idd wel te doen natuurlijk...)
Link naar reactie
dank voor jullie reqcties... ik was even een aantal weken op stage naar het buitenland dus ik niet reageren daarmee dat het nogal laat komt. de taal fouten gaan er zeker uit en het lettertype word ook veranderd. de links komen ook actief. en wat voor muziekjes zouden jullie liever horen? en hoe vinden jullie dat ik hem dynamischer kan maken? ps ik speel gitaar :) en ik wist niet dat roland die slogan had :)
Link naar reactie
Het liedje zou ik zeker veranderen, als je een muziekje op de achtergrond wil, moet je van te voren bedenken of het muziekje iets te maken heeft met je site en daar is hier geen sprake van. Het is zo`n muziekje wat je bij de kermis hoort bij zo`n draaimolen of bij zo`n draaiorgel. Het laden duurt langer er door en het heeft verder geen nut voor de site. Je kan je site dynamiser maken d.m.v. bewegingen in je site te laten voorkomen, zoals die pet die er onder staat, daar kan je bijvoorbeeld een glans overheen laten komen, of je kan zo`n briefje van geld een golvende beweging nageven. verder kan je de overgang van de pagina`s mooi in elkaar laten overlopen of dat hij iets doet als je over een link gaat, "mousover effect" Laat je eigen fantasie erop los en dan komt het allemaal wel goed Succes Martijn
Link naar reactie
[quote:d78bd0263c="tijntje84"]Je kan je site dynamiser maken d.m.v. bewegingen in je site te laten voorkomen [/quote:d78bd0263c] :lol: Is dat nou dynamiek? :lol: [quote:d78bd0263c="tijntje84"] verder kan je de overgang van de pagina`s mooi in elkaar laten overlopen [/quote:d78bd0263c] Niet mee eens. Volgens mij stond ie ook ergens onder [url=http://www.vortex-webdesign.com/help/dontdoit.htm]deze link,[/url] maar overgangs animaties zijn 1 keer leuk, daarna "bloed-onder-de-nagel-vandaan-halend"
Link naar reactie
Je kan toch bijvoorbeeld een blok laten invliegen met daarin de tekst verwerkt ofzo, dat bedoel met de overgang tussen pagina`s, dat ziet er als je het goed doet echt wel goed uit, tenminste dat is mijn eigen mening En ik vind dat je een site dynamisch maakt d.m.v. bewegende elementen die niet de totale aandacht van de bezoeker trekken, maar wel iets moois een je site meegeven
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...