Ga naar inhoud

test [tijdelijk]


Aanbevolen berichten

Goed de link werkt, nu weet ik alleen nog niet of dit alleen op mijn computer werkt. Zou iemand even een keer op de link willen klikken om te checken? (Alles is nog in een prematuur stadium, het gaat alleen om of het ja/nee werkt) Als het werkt, hoe krijg ik dan die verwarrende tmphuppeldepup uit de naam?
Link naar reactie
Ja, je kunt wel bezig zijn, maar dit zijn _zulke_ beginnersvragen die hier gewoon niet horen. Leer gewoon eerst ff een paar basisdingen zoals omgaan met je software, leren een file te renamen, etc. Iedereen hier is bereid te helpen, maar dan moet je niet met vragen aankomen die je zelf gewoon heel eenvoudig kunt opzoeken in windows help. Zoek eens op hernoemen van files bijv.
Link naar reactie
A - Je hebt de vraag niet begrepen, toegegeven in mijn haast en frustratie was deze ook wat krom geformuleerd. B - mijn kennis in dit soort zaken is voldoende, anders zou het me nooit gelukt zijn om een flash tekst in elkaar te sleutelen. C - jouw commentaar is nogal hoogdravend en misplaatst, ik vraag me af vanuit welke positie je meent te kunnen oordelen wat "iedereen hier" denkt, vindt en voelt?
Link naar reactie
[quote:01b3f4ab07=".:ToBee:."]A - Je hebt de vraag niet begrepen, toegegeven in mijn haast en frustratie was deze ook wat krom geformuleerd. B - mijn kennis in dit soort zaken is voldoende, anders zou het me nooit gelukt zijn om een flash tekst in elkaar te sleutelen. C - jouw commentaar is nogal hoogdravend en misplaatst, ik vraag me af vanuit welke positie je meent te kunnen oordelen wat "iedereen hier" denkt, vindt en voelt?[/quote:01b3f4ab07] A: zoals de vraag stond geformuleerd had ik het bij het rechte eind. B: een flash textje in elkaar flansen kan iedereen C: mijn commentaar is zeker niet hoogdravend, nog minder misplaatst, je hebt al wat posts op je naam hier dus je moet inmiddels weten hoe de community hier ongeveer inelkaar steekt. Mijn positie om te 'oordelen' [fout woord, ik zou zeggen 'bekijken', 'begrijpen', 'lezen' oid] is redelijk aanwezig, ik ben nl oud administrator hier, weet hoe het hier werkt, hoe men werkt, en hoe men met elkaar omgaat cq om dient te gaan. Het gaat erom dat als jij je vraag niet goed formuleerd zodat deze anders gelezen wordt dan eigenlijk de bedoeling is, je dat gewoon ff aangeeft, niet iemand aanvalt op deze manier. Daarbij vel ik NOOIT zomaar een oordeel over iemand, dat zou je moeten weten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...