Ga naar inhoud

Microsoft Frontpage 2000 probleem


Aanbevolen berichten

al je foto's, tekeningen op voorhand aanpassen, bv in photoshop of iets dergelijks. ook de grootte, je kan een foto in je page brengen en dan resizen met frontpage maar de gehele grootte van de foto zal steeds moeten gedownloud worden, dus alles op voorhand bewerken met een ander fotobewerkinsprog. misschien dat je wel zo'n prog als default kunt instellen in frontpage.
Link naar reactie
[quote:33d90f027c="Da_boy"]Wanneer ik een afbeelding aanklik om deze aan te passen, krijg ik het bericht: " er is geen afbeeldingseditor geconfigureerd". Hoe kan ik dit probleem verhelpen. Dank u, Tom[/quote:33d90f027c] Beste Tom, Dit kun je als volgt doen in Frontpage 2000 (nederlandstalige versie): menu Extra keuze Opties tabblad Editors configureren klik op op de knop Toevoegen (aan de rechterkant) vervolgens kun je het bestandstype opgeven, bijv. gif, en aangeven met welk programma dit bestandstype geopend moet worden, bijv. Microsoft Image Composer (meegeleverd met Frontpage) of Irfan View of welk programma je dan ook hebt. Groet, Jacco
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...