Ga naar inhoud

crew gezocht voor computer/tweak site/forum


Aanbevolen berichten

Nou zoals topictitel al zegt, ben ik op zoek naar mensen die mee willen helpen aan het bouwen/onderhouden van een site/forum. De bedoeling is net zoiets te gaan maken als computertotaal/tweakers.net/hardware.info .. Natuurlijk snap ik dat het ons nooit lukt zo groot te worden, maar we kunnen er iig iets leuks van maken toch? :wink: Dus heb je belangstelling of vragen dan svp hieronder repleyen.. [sorry admin als dit soort vragen hier niet mogen, maar dan heb ik er vast overheen gelezen in de faq/policy]
Link naar reactie
[quote:15963d56a6="blackboarder"]Misschien als je meer dingen al geeft. Doelgroep, wat er precies op komt, gewoon meer info. Misschien dat het dan voor mensen interessanter word.[/quote:15963d56a6] ja sorry.. doelgroep = heel breed, we helpen newbies maar ook profs en profs helpen ons (werking van een forum ;) ) We willen revieuws gaan schrijven, benchmarks enzo. Programma's testen. Cijfers geven (stabiliteit etc..). Als het heel goed gaat willen we ook een soort pricewatch maken. Iedereen krijgt ook een klein stukje ruimte (lees 1 html site) voor zijn pc specs.. dat was het wel zo'n beetje.. moet er nog meer bij? :?
Link naar reactie
[quote:9d491a5029="Ab Normaal"][quote:9d491a5029="fallox"] doelgroep = heel breed, we helpen newbies maar ook profs en profs helpen ons (werking van een forum ;) )[/quote:9d491a5029] Gelukkig....zulke fora zijn er nog niet. Tenminste niet meer dan een paar honderd.[/quote:9d491a5029] goh,, heb jij een fiets... goh origineel, hebben ook nog niet miljarden mensen :S waar slaat dat op man!
Link naar reactie
[quote:eac3f5608a="Belg"]O, je hebt nog helamaal niets. Heb je wel enig idee wat dat allemaal kost?[/quote:eac3f5608a] heb al 3excl. mezelf crewleden. Ik besef me wat het allemaal gaat kosten, maar ik heb al een hoster. Voor de rest wordt het allemaal vrijwilligerswerk he... mocht de hoster te traag worden, dan moet het wel erg druk zijn trouwens, dan zijn er vast wel sponsors en anders leggen we zelf een bedrag bij.. en ik weet dat het veel geregel is , maar met een stuk of wat crewleden (en de ook nog moderators,nieuwsposters) moet het lukken toch?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...