Ga naar inhoud

meta tags


Aanbevolen berichten

Hallo, even een vraagje over die meta tags, nu kan je dus bv <META NAME="description" CONTENT="blablabla"> en bv <META NAME="keywords" CONTENT="blablabla"> in je site zetten maar soms word er ook ipv decription en keywords, author ingezet, heeft dit enig nut?? misschien wel als je een belangerijk figuur bent maar toch niet als je naam ongekend is?
Link naar reactie
goede vraag, ik heb ze er gewoon allemaal ingezet. bijna alle metatags. het is misschien gewoon leuk, en stel dat iemand ooit je site zo geweldig vind, dat hij jou als webdesigner wil voor zijn eigen site... maar nee, volgens mij heeft het verder geen nut, behalve voor contact, maar dna heb je weinig aan een naam. zoekmachines doen er ook niets mee, als je op je eigen naam zoekt, komt de site niet naar voren.
Link naar reactie
META-tags zijn zo goed als dood. Als je je eigen auteursinformatie wilt opnemen, zou ik dit gewoon doen met de commentaarregels: <!-- commentaar --> en niet met de META-tags. De META-tags werden voorheen gebruikt voor zoekmachineoptimalisatie, maar zoals boven al gezegd, is dit tegenwoordig niet meer het geval.
Link naar reactie
[quote:2c6cb0ec8e="Heronymus"]META-tags zijn zo goed als dood. Als je je eigen auteursinformatie wilt opnemen, zou ik dit gewoon doen met de commentaarregels: <!-- commentaar --> en niet met de META-tags. De META-tags werden voorheen gebruikt voor zoekmachineoptimalisatie, maar zoals boven al gezegd, is dit tegenwoordig niet meer het geval. ... Oke, ik verbeter mijzelf. Bepaalde meta-tags zijn door. Een aantal niet, waaronder de karakterset.[/quote:2c6cb0ec8e]Dat jij de conclusie trekt dat (de meeste) meta-tags dood zijn omdat jij ze niet gebruikt of ze op de verkeerde manier toepast, wil niet zeggen dat dit zo is, integendeel zelfs. Meta-tags zullen steeds belangrijker worden! - Rémy
Link naar reactie
Nu ook Remy erop reageert word het een interessant topic 8) . Zijn er misschien handige links, waar je kunt zien waar je meta-tags voor kunt gebruiken en hoe het werkt enz. Ik had zelf inmiddels [url=http://www.robotstxt.org/]deze[/url] gevonden over dat robots.txt bestandje. Het ziet er idd handig uit. @teacher dat robots.txt bestandje plaats je dat gewoon in hetzelfde mapje waar ook je html/php/enz bestanden komen? -termin8or
Link naar reactie
[quote:632120d944="termin8or"] Ik had zelf inmiddels [url=http://www.robotstxt.org/]deze[/url] gevonden over dat robots.txt bestandje. Het ziet er idd handig uit. [/quote:632120d944] ja, lijkt mij inderdaad ook handig! maar daar heb ik even een vraagje over: stel je hebt de site www.computertotaal.nl, zoekt de robot op www.computertotaal.nl/robots.txt, om daarvoor te kijken. maar neem nou mijn site, www.grimashorst.nl. dit is een doorverwijzing, naar mijn echte site, op home.hetnet.nl/~toneelvereniging-grimas/index.html. heeft het dan ook nut om robots.txt op home.hetnet.nl/~toneelvereniging-grimas/robot.txt te zetten, of wordt er daar niet gekeken? doei, jules
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...