Ga naar inhoud

movieclip bij button afspelen.


Aanbevolen berichten

Hallo. ik ben nogal een leek, als het gaat om flash. en ik probeer zoveel mogelijk uit met hulp d.m.v help in flash. ik heb al redelike basis kennis, maar ik blijf aleen hangen op het volgende. als ik een knop maakt, wil ik graag dat hij bij zijn *down* de bijbehoorde movieclip helemaal afspeelt. dit doet hij wel, alleen alleen als je de knop lang ingedrukt houd. Je vult hiervast in het action scrip voor aanmoeten vinken, alleen ik weet niet waar, en moet ik die action op de scene geven, of alleen in zijn movieclip alvast bedankt voor jullie hulp groetjes j-p
Link naar reactie
begrijp ik het zo goed: je MC speelt wel zolang je de knop ingedrukt hebt, en bij het loslaten stopt deze? verander dan in het actionscript van je button "on (press)" in "on (release)". de animatie gaat nu spelen zodra je de knop hebt ingedrukt (dus zodra je de muisknop loslaat), voor de rest kun je eventueel nu het stoppen of herhalen regelen in de timeline van je MC... is dit wat je bedoelde?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...