Ga naar inhoud

Kleuren van links


Aanbevolen berichten

Ik heb voor mijn pagina een paar knoppen gemaakt maar nu zit ik met het probleem dat ze natuurlijk opgemaakt worden als links dus met rand eromheen en andere kleur rand als ze bezocht zijn enz. Dit wil ik dus niet. Maar als ik alle kleuren op de achtegrondkleur instel zodat dit niet meer het geval is, zijn alle tekstuele links ook die kleur en zie je ze dus niet. Is het mogelijk om in één document dus aan de knoppen een andere linkkleur te geven (zelfde als de achtergrond) en de tekstuele weer een andere. Ik heb het al geprobeerd met fonts en tabellen maar is met nog niet gelukt.
Link naar reactie
[quote:abf2dd70f8="Obitorium"]geef je image tag border="0" mee, ben je van die hele 'rand' af. grt obi[/quote:abf2dd70f8] Het gaat niet om de rand vd tabel maar om de button (=plaatje) zit een rand omdat ik de button gebruik als link, en die worden beaalde kleuren gegeven, en dat staat niet mooi om de button heen. Kijk anders even op [url]www.nongetjie.tk[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...