Ga naar inhoud

SiteCheck volledig in FLASH


Aanbevolen berichten

Hallo mensen Check ff mijn site en laat je mening horen. Tenminste als je iets zinvols te zeggen hebt anders mag je je commentaar voor je houden. Bytheway; Bertha is een schooljuf, vandaar... The project started with her and now it ends up with ... Check it out on; [url=http://www.ikbeneenspammerd.tk/]ikbeneenspammerd[/url] Thnx TO-L [b:7885108244]edit by teacher[/b:7885108244]
Link naar reactie
"[i:582e1ce97f]Hallo mensen Check ff mijn site en laat je mening horen. Tenminste als je iets zinvols te zeggen hebt anders mag je je commentaar voor je houden."[/i:582e1ce97f] Of we jouw site willen checken? Omdat je het zo aardig vraagt.. :roll: En als je niet tegen kritiek kan moet je een ander forum zoeken. En al helemaal geen crossposts maken! Maar goed, hier komt ie: 1 Slaapverwekkende tweens 2 Geen inro skip (zie ik graag bij dit soort boring intro's, vooral als er alleen maar teksttweens in zitten. 3 te grote site (zelfs voor 19"!!) 4 te grote plaatjes 5 de plaatjes zijn vervormd en daarom zie je pixels wat de kwaliteit naar beneden haalt. 6 Onduidelijke lettertypes 7 Pop-ups, pop-ups en nog eens pop-ups. Ik heb Ctrl+Alt+Delete moeten gebruiken om die pop-ups te killen. Met andere woorden: Deze site komt niet bij m'n favorieten te staan. 8 Hoe moet ik terug na het bekijken van de stage foto's? 9 Heb je nog spannendere foto's? Ik zie je alleen maar met je armen over elkaar of onder de tafel. Ik had verwacht dat je liet zien wat je allemaal aan het doen was ofzo.. 10 het is kwa navigatie een grote bende. Je geeft ons het gevoel dat we een site checken die niet eens af is.. 11 En dat gitaargeluid ruil ik liever tegen een relaxed deuntje wat op loop staat. Genoeg woorden aan vuil gemaakt.. De eigenwijsheid die je toont bij het posten van deze sitecheck herken ik terug in je site structuur.. Wat is er aan de hand? Ga je het wiel opnieuw uitvinden of trek je een wijze les uit de strakke sites die nu voor handen liggen? Zo te zien het eerste. Maar toch, deze site zal ik niet vaker opzoeken. En dat lijkt me nou net niet de bedoeling van een website. Met alleen maar mooie plaatjes ben je er niet. Ik hoop dat je die wel zelf gemaakt hebt. Dan kan ik je nog een beetje credits geven :( De waarheid doet pijn dus quote ik een wijs persoon hier op het forum: [i:582e1ce97f] :cry: Uithuilen en opnieuw beginnen.. :cry: [/i:582e1ce97f] J-P [Deze sitecheck was volledig gratis. Correspondentie over de inhoud van deze post is niet mogelijk :lol: ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...