Ga naar inhoud

Muziek in site


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje over muziek in je site verwerken. Ik heb een website over Martin Luther King gemaakt en wil graag dat mensen het geluidsfragment van de "I've A Dream" speech kunnen beluisteren via een play button, en uit kunnen zetten via een stop button. Het geluidsfragment heb ik op mp3 en is 3,5 mb groot. Nu is mijn vraag hoe ik dit moet maken, de buttons kan ik gewoon in flash maken maar hoe zet ik het geluid erachter? Iemand stap voor stap hulp? Bas
Link naar reactie
Een niet geheel nuttig antwoord, maar ik zeg het toch: 3.5MB is waaaay te groot... Voor een website zou je dat moeten beperken tot max 250KB [echt de max]. Tip: laat het niet direct afspelen, maar laat de keuze helemaal aan de surfer over. ...verder hebbik geen nuttige info voor je, ik ken flash niet tot nauwelijks, dus daar kan ik je sowieso niet mee helpen.
Link naar reactie
volgens mij kun je het gewoon in flash importeren. in de help van flash zit vast wel een stap voor stap begeleiding. ik ga met phrea mee wat betreft de grootte, echt veel te groot. je bezoeker hebben waarschijnlijk voor de meerderheid een 56k modem, dit betekent een downloadsnelheid van 5kbps (als ze geluk hebben) 3500/5=700s lijkt me wat veel, toch? grtzz..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...