Ga naar inhoud

background image in style sheet


anoniem

Aanbevolen berichten

Enige tijd geleden heb ik een website voor ons visserskoor ontworpen met FP2000 zie [url]http://www.arkelsvisserskoor.org [/url]en na een aantal malen op dit forum in de grond geboord te zijn vind ik nu met een acceptabel resultaat maar voorlopig goed genoeg. Op aanraden van een aantal forum leden ben ik nu bezig de hele site te vernieuwen met HTML4 en stylesheets en het begint me te dagen,alleen heb ik een probleem met het opnemen van een achtergrond figuur want dat werkt niet. Dit is bedoelde style sheet : <head> <title>proefpagina4</title> <!-- <style type="text/css"> body { background-image:images/water016.gif; background-color: #003300; color: white;} p {font-family: sans-serif; font-weight: 600;} h1 {color: #ffcc00; font-weight: bold; text-align: center;} h2,h3,h4 {font-family: monospace; font-style: italic;color: #99ffff;} a {color: #99ff00; font-weight:600;} </style> --> </head> <body> Het bestand water016.gif bevindt zich zowel in de map images van de website in aanbouw als in de map van de desbetreffende pagina. Volgens mijn studie boek is dit mogelijk maar bij mij werkt het alleen als ik het gif bestand in de body tag opneem, doe ik wat fout en zoja wat?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...